Kjell Z3 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Hvordan er kvaliteten på stag/foringer til forstilling levert av Koed eller andre i forhold til det originale? Tenker da på holdbarhet, blir de fortere slitt enn BMW's egne? Prisen er i alle fall en helt annen, det er i alle fall sikkert, GS er også dyr. Delene skal være til min 523 1997 mod. Z3'en får kun originalt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Nei disse skal være i samme kvalitet som OE, elelrs har de ikke lov å selge de som erstatningsdeler Jeg har hvertfall ikke opplevd noe tull med noe "tilsvarende OEM" på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Hvordan er det med Febi sine deler da? Alternative deler som gs selger. Har kjøpt endel forstillingsdeler derfra nå, så er spent på holdbarheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Jeg har febi deler på min, som sagt. De har ikke ryki enda. Sitti på et halvt år gått ca 20k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Åja dere prater om Febi ja. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Jeg skiftet begge bærearmene for annen gang foran ved ca. 210000 Km på vår 2003 E46 318d Touring. Bærearmene er OEM fra Koed. Nå har bilen kjørt ca. 270000 Km og det er ennå ingen tegn til slitasje på de nye bærearmene. De originale bærearmene fra da bilen var ny måtte skiftes ved ca. 80000 Km. Det neste paret var også originale BMW deler og holdt altså ca. 130000 Km frem tom. 210000 Km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Kvaliteten varierer vel for uoriginale forstillingsdeler som for det meste annet. Jeg kjøpte det Koed kaller Stabilisatorled til vinterbrakka mi, og der var gummimansjetten gåen etter noen få vintermåneder i salt, snø og skit. Kuleleddet fungerte fortsatt fint, men staget ble erstattet med uoriginale av bedre kvalitet ved første anledning.. (Meyle HD bestilt fra Tyskland) Edit: Jeg bestilte fra Autoteile Goede. Det ble ganske rimelig, men selve bestillingen var litt omstendelig. Ved første forsøk skar det seg, men andre gangen, hvor jeg tok kontakt med dem på forhånd gikk det vel ca ei uke fra jeg betalte til det sto en posten-bil og ventet på meg med delene når jeg kom hjem fra jobb. Firmaet trekker også fra tysk moms under forutsetning at de får et norsk tollnummer (tror det var det navnet de brukte). Da brukte jeg et personnummer, og jeg tror at en hvilken som helst kombinasjon av 6 + 5 siffer vil fungere. Denne pakken hadde trolig jeg kjøpt til denne bilen http://shop.strato.de/epages/61905415.s ... W%20E39%22 for er en forstillingsdel gåen, da er sannsynligheten god for at de andre som har gått like langt straks er like dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Min er kjørt 140.000 og nedre bærearm venstre side er utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå