Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen bil, perfekt med hvit 1-serie og M-sport, samt fete felger ;)

Takk for det :) Og penere skal den bli! (prøve iallefall) ;) Gleder meg til jeg får de nye felga. Tror de gjør bilen litt røffere enn den er nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var veldig riktig utstyrt!

Hvit, M Pakke, blackline, blabla... strøken bil :)

Veldig fornøyd med både bilen og utstyrspakka selv også :) Eneste jeg i hovedsak mangler er navi'en. Men, er ikke alltid man kan få i pose og sekk til den prisen. Veldig morsom bil å kjøre iallefall! :) Spent på hvordan den oppfører seg når jeg får chippet den. Skal ha den inn på sjekk nå på mandag hvordan oppsettet på denne ser ut. :) Vet mange 1-serier er vrange mtp chipping - men mener at fra 2009 og utover så er de ikke like "låst" som på tidligere modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det er veldig forskjellig hva folk får til å passe av hjul på disse.. Jeg kjører på 18x8,5 et35 med 235/35/18 og 40mm senk uten at det noengang subber..

Det kan hende "dekkhjørnet" er en del rundere på 18-tommere enn det er på 19-tommere, så det går på litt bredere dekk og felger i 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt bedre ytelser når du får chippet den ja :)

Hvordan syntes du bilen er i forhold til A3 du har hatt tidligere?

Ja, gleder meg igrunn :) Chippa gamle A3'en til 145hk og 345nm og den gikk overraskende friskt!

Jeg er født og oppvokst med Audi, men må faktisk si at Bmw er helt rå på kjøreegenskap og komfor fra 2001 og oppover. Prøvekjørt MYE forskjellige nyere Bmwer og Audier og Bmw er i egen klasse der vil jeg si :)

Audi har hakke bedre lydanlegg, men kjøreegenskapene på Bmw er i egen klasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah :)

Hadde e61 525d som kjøreskolebil og far en nyere a6, og er som du sier, syntes BMW'n virket "fastere" og strammere på veien enn hva Audi'n gjør, har alltid hatt sansen for BMW men mye av grunnen er designet jeg falt for og det beste med det, er at du slår to fluer i en smekk og får rå kjøreglede også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah :)

Hadde e61 525d som kjøreskolebil og far en nyere a6, og er som du sier, syntes BMW'n virket "fastere" og strammere på veien enn hva Audi'n gjør, har alltid hatt sansen for BMW men mye av grunnen er designet jeg falt for og det beste med det, er at du slår to fluer i en smekk og får rå kjøreglede også :D

Enig der altså :) Overrasket stort nye 1 og 3 serien mtp kjøreegenskaper og med de nye sportsetene er det en sikker vinner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å skal koble opp US oppsett av parklys i blinkerne. Men har litt problemer med å finne strømledningen til blinklysa foran. Ser ut som strøm og jording går via hovedlykta i det man vrir på plass blinklys sokkelen. Prøvde å bruke strømkontakta fra hovedkontakta som sitter rett på nedsiden av lykta, men fortsatt ikke noe lys. Noen som har et koblingsskjema av hva alle ledningene til lykta er til? Hadde vært til STOR hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å skal koble opp US oppsett av parklys i blinkerne. Men har litt problemer med å finne strømledningen til blinklysa foran. Ser ut som strøm og jording går via hovedlykta i det man vrir på plass blinklys sokkelen. Prøvde å bruke strømkontakta fra hovedkontakta som sitter rett på nedsiden av lykta, men fortsatt ikke noe lys. Noen som har et koblingsskjema av hva alle ledningene til lykta er til? Hadde vært til STOR hjelp! :)

Her finner du alt av ledningsdiagrammer og koblingsskjema til din bil..

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm

Ser for meg at du skal se under: Complete Veichle -> Body -> Lighting ->Side Light

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å skal koble opp US oppsett av parklys i blinkerne. Men har litt problemer med å finne strømledningen til blinklysa foran. Ser ut som strøm og jording går via hovedlykta i det man vrir på plass blinklys sokkelen. Prøvde å bruke strømkontakta fra hovedkontakta som sitter rett på nedsiden av lykta, men fortsatt ikke noe lys. Noen som har et koblingsskjema av hva alle ledningene til lykta er til? Hadde vært til STOR hjelp! :)

Her finner du alt av ledningsdiagrammer og koblingsskjema til din bil..

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm

Ser for meg at du skal se under: Complete Veichle -> Body -> Lighting ->Side Light

Takker så mye for link! Hjalp ikke veldig mtp strømkontakta til blinklyset, men bra med informasjon til andre ting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...