Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

da var e39m5 trykkplate og ny lamell montert. måtte som sagt bore nye hull i svinghjulet, da boltsirkelen på trykkplata var noe mindre en den var på det orginale b30 svinghjulet.

fått på igjen girkassen, montert "ny" brukt starter fra koed, pulverlakkert motorfestene og lakkert eksosen.

ikke lenge før den er i igjen nå. blir spennende å se hvordan den virker da :)

bbvrpi7ssr21rwdowzk7.jpg

2kckm75dx60lag6t08q6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Liker, liker, liker masse!!* :D Selvom kl. snart er 02.00, så blir jeg ikke trett av å lese alle disse 33 sidene, fantastisk bil, den flotteste E30 touring jeg noen gang har sett! :D *Subscribed* Håper å se den live på treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Liker, liker, liker masse!!* :D Selvom kl. snart er 02.00, så blir jeg ikke trett av å lese alle disse 33 sidene, fantastisk bil, den flotteste E30 touring jeg noen gang har sett! :D *Subscribed* Håper å se den live på treff! :)

hehe, takk for det, hyggelig å høre :D

8)

gromt!

huske å blende de kjølerøra bakpå der nå da! ;-)

skal prøve å huske på alt, så den ikke må ut igjen på en stund :P tror jeg må lege avtagbar front etterhvert :mrgreen:

Sinnsykt rått prosjekt!

takk for det du :)

tenkte å prøve en ny vri når jeg skulle sette i motoren igjen i dag. for å slippe å skru av innsuget og alt det der. tok bort traversen.

det gikk, men det er ikke mer plass en det må være. som sagt, neste gang den må ut blir det å lage avtagbar front.

et par bilder:

tuag2aldg2slap5z750m.jpg

isynte9mcz2beux6xk44.jpg

9s1b2pz2n5florxlpsx0.jpg

iz9kosmtiliwjsn5vk6c.jpg

37fmx27fgqpgv2luipai.jpg

henger bare der, har ikke montert traversen og det enda. det blir en annen dag :)

den verste jobben er gjort :)

ny olje på girkassa også i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vert ute på prøvetur igjen i dag :D ikke noe sluring nå lenger.

var litt fuktig på asfalten noen plass, der clutcha jeg den ut på 4 gir faktisk. litt artig når det virker såpass godt :)

men er ikke helt fornøyd med styringa mi. må nok modifisere noe der etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...