bmwe30is Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Er helt rått å se de svære maskineriet der henge over det lille motorrommet. ALDRI om jeg skulle trudd at det sku gå, hehe,,, hehe nei det ser ikke ut til å gå, men når man vet at det går så er det bare å lure den ned Lenge igjen til lakk? njaei, ikke nødvendigvis har hatt en del andre ting å gjøre i det siste, så har ikke fått gjort så mye med vogna. fikk ikke start på den i dag hører pumpa sviver, men pluggene er helt tørre.. rart. er jo ikke lenge siden jeg hadde en liten kjøretur med den.
bmwe30is Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 har ikke fått gjort så mye i det siste.. har feilsøkt mye, men fortsatt ikke fått start. kjedelig. vert hos "magne^^" å kjøpt en ekstra sperrediff. e34 m5 med e28 m5 utveksling om jeg ikke husker feil. 2,91. har frest ut nye fester til bærebroene. for å få hjulene fram, på riktig plass. frest ut av ett stykke
bmwe30is Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 da har jeg fått start igjen. viste seg å bare være veivsensoren. var redd det skulle være noe verre, så mista nesten motet. prøvde å ohme sensoren, da så jeg fort at den var gåen. satte i en fra m42, og da starta den. skal bestiller ny sensor og div. nå handla Eibach stabstag. er jo bare det ene jeg kan bruke på denne bilen da men noen felger jeg har pussa litt på i det siste 8 og 9x17 med 205/40-17
HypeTraxX Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Finner på mye rart du! Hvor blir denne bilen å se da den blir ferdigstilt? Alle Gatebiltreff + drifting?
e30lars Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 detta her blir bare rått hvor kjøpte du de studs`a og muttra til hjula hen a ?
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Samme felger som eg har dette, modig vri på felglooken Blir garantert en artig stasjonsvogn !
Tynes944 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Om du har et stabstag bak som du ikke trenger kan du bare sende det til meg! hehe
thbrekke Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Fantastisk imponerende! Rå kjerre dette her!!
bmwe30is Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Finner på mye rart du! Hvor blir denne bilen å se da den blir ferdigstilt? Alle Gatebiltreff + drifting? må jo finne på noe tja, vi får se. er langt til nærmeste bane her, så jeg får nok ikke med meg alle treffene detta her blir bare rått hvor kjøpte du de studs`a og muttra til hjula hen a ? takker for det boltene kjøpte jeg hos kollevold, mutterne kjøpte jeg på ebay. hvis ikke jeg husker feil så kjøpte jeg en IS motor av deg for en stund siden.. Samme felger som eg har dette, modig vri på felglooken Blir garantert en artig stasjonsvogn ! greit å ha noe som ikke så veldig mange andre har. håper det blir en artig vogn ja her har jeg felgene på bruksbilen. med 25mm spacer på alle hjulene. bilde er fra treffet i sørlandsparken på søndag Om du har et stabstag bak som du ikke trenger kan du bare sende det til meg! hehe har en annen e30 som trenger det staget dessverre Fantastisk imponerende! Rå kjerre dette her!! takk for det var ute å kjørte en liten tur i går etter å ha bytta veivsensor og div.. bilen går bra men sliter fortsatt litt med clutchen.. må nok være på jakt etter nytt svinghjul tenker jeg..
tommyheimberg Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 egentlig ingen fan av e36 men den er jo bare helt rå.. og for ikke å snakke om den touringen da! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bmwe30is Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 hatt en liten tur igjen i dag med bilen. ble noe lokal tåke
e30lars Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 ja stemmer det motorn ifra vinterbilen min det funka gulle god i den hadde m60 i min også funka greit det.. litt lite effekt og sladde med på bane. men helt rått langs veien
e30lars Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 et lite tips til m60b40 ble litt mere power på top registeret http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... &hilit=m60
jonas1/// Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 eg kjeme lett å sidde på ein prøvetur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå