Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

Er helt rått å se de svære maskineriet der henge over det lille motorrommet. ALDRI om jeg skulle trudd at det sku gå, hehe,,,

hehe nei det ser ikke ut til å gå, men når man vet at det går så er det bare å lure den ned :)

Lenge igjen til lakk? :)

njaei, ikke nødvendigvis :P har hatt en del andre ting å gjøre i det siste, så har ikke fått gjort så mye med vogna.

fikk ikke start på den i dag :? hører pumpa sviver, men pluggene er helt tørre.. rart. er jo ikke lenge siden jeg hadde en liten kjøretur med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått gjort så mye i det siste.. har feilsøkt mye, men fortsatt ikke fått start. kjedelig.

vert hos "magne^^" å kjøpt en ekstra sperrediff. e34 m5 med e28 m5 utveksling om jeg ikke husker feil. 2,91.

1fb7ow4hvdlfvp5iaeeq.jpg

har frest ut nye fester til bærebroene. for å få hjulene fram, på riktig plass. frest ut av ett stykke :)

jvrxrw5u68a8wvr0ofml.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har jeg fått start igjen. viste seg å bare være veivsensoren. var redd det skulle være noe verre, så mista nesten motet. prøvde å ohme sensoren, da så jeg fort at den var gåen. satte i en fra m42, og da starta den. skal bestiller ny sensor og div. nå :)

handla Eibach stabstag. er jo bare det ene jeg kan bruke på denne bilen da men :)

3yzfz2wgahpuayfu5497.jpg

noen felger jeg har pussa litt på i det siste :) 8 og 9x17 med 205/40-17

nnm2jjp7zggaz6ifgeby.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner på mye rart du! :P Hvor blir denne bilen å se da den blir ferdigstilt? Alle Gatebiltreff + drifting? :)

må jo finne på noe :) tja, vi får se. er langt til nærmeste bane her, så jeg får nok ikke med meg alle treffene :P

detta her blir bare rått ;) hvor kjøpte du de studs`a og muttra til hjula hen a ? ;)

takker for det :) boltene kjøpte jeg hos kollevold, mutterne kjøpte jeg på ebay.

hvis ikke jeg husker feil så kjøpte jeg en IS motor av deg for en stund siden.. :P

Samme felger som eg har dette, modig vri på felglooken :) Blir garantert en artig stasjonsvogn !

greit å ha noe som ikke så veldig mange andre har. håper det blir en artig vogn ja :)

her har jeg felgene på bruksbilen. med 25mm spacer på alle hjulene. bilde er fra treffet i sørlandsparken på søndag :)

qyf5687m9q9aetg914ln.jpg

Om du har et stabstag bak som du ikke trenger kan du bare sende det til meg! hehe :P

har en annen e30 som trenger det staget dessverre ;)

Fantastisk imponerende! =P~ Rå kjerre dette her!! 8)

takk for det :)

var ute å kjørte en liten tur i går etter å ha bytta veivsensor og div.. bilen går bra :) men sliter fortsatt litt med clutchen.. må nok være på jakt etter nytt svinghjul tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...