Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er helt rått å se de svære maskineriet der henge over det lille motorrommet. ALDRI om jeg skulle trudd at det sku gå, hehe,,,

hehe nei det ser ikke ut til å gå, men når man vet at det går så er det bare å lure den ned :)

Lenge igjen til lakk? :)

njaei, ikke nødvendigvis :P har hatt en del andre ting å gjøre i det siste, så har ikke fått gjort så mye med vogna.

fikk ikke start på den i dag :? hører pumpa sviver, men pluggene er helt tørre.. rart. er jo ikke lenge siden jeg hadde en liten kjøretur med den.

Skrevet

har ikke fått gjort så mye i det siste.. har feilsøkt mye, men fortsatt ikke fått start. kjedelig.

vert hos "magne^^" å kjøpt en ekstra sperrediff. e34 m5 med e28 m5 utveksling om jeg ikke husker feil. 2,91.

1fb7ow4hvdlfvp5iaeeq.jpg

har frest ut nye fester til bærebroene. for å få hjulene fram, på riktig plass. frest ut av ett stykke :)

jvrxrw5u68a8wvr0ofml.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

da har jeg fått start igjen. viste seg å bare være veivsensoren. var redd det skulle være noe verre, så mista nesten motet. prøvde å ohme sensoren, da så jeg fort at den var gåen. satte i en fra m42, og da starta den. skal bestiller ny sensor og div. nå :)

handla Eibach stabstag. er jo bare det ene jeg kan bruke på denne bilen da men :)

3yzfz2wgahpuayfu5497.jpg

noen felger jeg har pussa litt på i det siste :) 8 og 9x17 med 205/40-17

nnm2jjp7zggaz6ifgeby.jpg

Skrevet
Finner på mye rart du! :P Hvor blir denne bilen å se da den blir ferdigstilt? Alle Gatebiltreff + drifting? :)

må jo finne på noe :) tja, vi får se. er langt til nærmeste bane her, så jeg får nok ikke med meg alle treffene :P

detta her blir bare rått ;) hvor kjøpte du de studs`a og muttra til hjula hen a ? ;)

takker for det :) boltene kjøpte jeg hos kollevold, mutterne kjøpte jeg på ebay.

hvis ikke jeg husker feil så kjøpte jeg en IS motor av deg for en stund siden.. :P

Samme felger som eg har dette, modig vri på felglooken :) Blir garantert en artig stasjonsvogn !

greit å ha noe som ikke så veldig mange andre har. håper det blir en artig vogn ja :)

her har jeg felgene på bruksbilen. med 25mm spacer på alle hjulene. bilde er fra treffet i sørlandsparken på søndag :)

qyf5687m9q9aetg914ln.jpg

Om du har et stabstag bak som du ikke trenger kan du bare sende det til meg! hehe :P

har en annen e30 som trenger det staget dessverre ;)

Fantastisk imponerende! =P~ Rå kjerre dette her!! 8)

takk for det :)

var ute å kjørte en liten tur i går etter å ha bytta veivsensor og div.. bilen går bra :) men sliter fortsatt litt med clutchen.. må nok være på jakt etter nytt svinghjul tenker jeg..

Skrevet

ja stemmer det ;) motorn ifra vinterbilen min det ;) funka gulle god i den ;) hadde m60 i min også funka greit det.. litt lite effekt og sladde med på bane. men helt rått langs veien ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...