bmwe30is Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Skrevet Januar 6, 2014 hehe ja det hadde vert tingen. får se etterhvert om pengene strekker til. har litt andre prosjekter på gang også
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 stilig ! har du tenkt noke på korleis du skal feste gasspotemeteret fra e39 ? eg har koblingsskjema for å bruke heil elgass frå e46. den har 8 pinner i stikket og E39 har 6 ledninger men kobler du riktig funker det knall
bmwe30is Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 hadde en plan på det, men ombestemte meg i går. da bestilte jeg en hel e46 pedal i stede. så slipper jeg alle overføringene til e39 potmeteret aha, det hørtes interessant ut. kunne du sendt det til meg? hadde vert veldig greit
bmwe30is Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Skrevet Januar 12, 2014 noen som har god peiling på/erfaring med bensinsystem som kan komme med innspill her om catchtanken jeg har tenkt å bruke? planen er å bruke original bensintank, med litt større pumpe. blå strek= bensin inn fra pumpe i tank gul strek= retur fra motor/ bensintrykk regulator grønn strek= til pumpe (tenker å bruke aeromotive a1000) rød strek= retur til tank vil dette fungere? litt usikker på hvilke dimensjoner jeg skal bruke på slangene her og der. noen som har noen gode råd?
Marionette Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Utrolig rått bygg, lest gjennom hele tråden nå! Maskinering det kan du vertfall
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 Om du har en mail adresse kan eg sende koblingsoversikten der ! Om motor ikkje skal overladast og ikkje køyrast so mykje sidelengs er det litt overkill med catchtank, min har funka fint på vegen med kun ei 044 pumpe.
magne_ Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 Det stemmer slik som du har tegnet opp! Catchtank kan være greit å ha uansett effekt, har jo mer med at du ska ha fuel tilgjengelig hele tiden uansett hvor mye du svinger. Det holder nok lenge med org pumpe i tanken. En 044 pumpe fra catch til motor holder også i massevis! Dem skal klare vertfall 6-700 på bensin... Jeg har svært dårlig erfaring med slik aeromotive pumpe.. På mitt nye oppsett så skal jeg ha 2 x 044 pumper som mater motor i stede for 1 stor pumpe. Jeg skal også ha 044 pumpe som mater catch, men det er mest fordi at viss en bensinpumpe ryker på banetreff, så kan jeg ta matepumpa og flytte slik at jeg har 2 org 044 pumper til motoren. Så kan jeg få tak i en eller annen bensinpumpe som jeg kan bruke til å mate catchtanken med...
bmwe30is Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Skrevet Januar 13, 2014 Utrolig rått bygg, lest gjennom hele tråden nå! Maskinering det kan du vertfall takker. gøy noen tar seg tid til å lese gjennom hele tråden er det jeg jobber med, så bør jo kunne litt ihvertfall Om du har en mail adresse kan eg sende koblingsoversikten der ! Om motor ikkje skal overladast og ikkje køyrast so mykje sidelengs er det litt overkill med catchtank, min har funka fint på vegen med kun ei 044 pumpe. sender deg en pm med adresse. tenker det er bedre å være på den sikre siden når det gjelder bensintilførsel. er jo å håpe at den blir overladet etterhvert, så er like greit å få på plass et skikkelig system med en gang. Det stemmer slik som du har tegnet opp! Catchtank kan være greit å ha uansett effekt, har jo mer med at du ska ha fuel tilgjengelig hele tiden uansett hvor mye du svinger. Det holder nok lenge med org pumpe i tanken. En 044 pumpe fra catch til motor holder også i massevis! Dem skal klare vertfall 6-700 på bensin... Jeg har svært dårlig erfaring med slik aeromotive pumpe.. På mitt nye oppsett så skal jeg ha 2 x 044 pumper som mater motor i stede for 1 stor pumpe. Jeg skal også ha 044 pumpe som mater catch, men det er mest fordi at viss en bensinpumpe ryker på banetreff, så kan jeg ta matepumpa og flytte slik at jeg har 2 org 044 pumper til motoren. Så kan jeg få tak i en eller annen bensinpumpe som jeg kan bruke til å mate catchtanken med... takk for et bra svar. greit å høre noen synspunkter. da satser jeg på org pumpe i tank, og 044 fra catch til motor. hørt mye bra om den pumpa, så da blir det nok den. forslag til hvor det er greit å handle pumpe og fittings ?
Mr_Soul Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 Vakkert Leste gjennom hele tråden idag!! Fantastisk arbeid du gjør
stoltbmwelsker Skrevet Mai 17, 2014 Skrevet Mai 17, 2014 Noe nytt som har skjedd? Freakshow og Bakken92 reagerte på dette 2
bmwe30is Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Skrevet Mai 17, 2014 Noe nytt som har skjedd? jada. dette skjedde på torsdag: noen bilder:
tommyheimberg Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 Tøft! , lite plass i e30'n med den motoren! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Dahlbrg Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 45sider meget god søndagsunderholdning! helt rått bygg og dritbra gjennført! følger helt klart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå