Pirelli Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Hei, Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av bmwen min. Etter at jeg selgte 325ixen i januar sto valget imellom e39 og e38. Ble da tilslutt en 95mod 728i som jeg henta i Melhus i Trondheim. Fikk den på NAF test og var endel småfeil, men fikk den til en bra pris så tok fly opp og kjøpte den. Er igrunn glad jeg valgte e38 når jeg ser alle 5-seriene som er her i ørsta. Reiste på sjøen nesten rett etter jeg kjøpte bilen så da hadde jeg god tid å velge felger og bestille deler. Kjøpte FK Highsport justerbart gjennom RB tuning som tok 6 veker før jeg fikk. Leita i fleire veker etter felger og enda til slutt opp med noen ASA 19" gjennom en privatperson. Dim: 9,5x19" framme og bak med 235/35/19 og 275/35/19. Planer videre er og få den på 4-hjulskontroll nå snart såpass jeg får senkesettet godkjent i vognkortet og EU-godkjenne den i sommar. Så blir det soting av rutene next og sikkert mer! Men enough talk, BILDER: Da jeg kjøpte den: Her har vi fått på felger og senkesettet framme. Har dessverre ingen bilder av montering underveis. Ferdig: Interiør: Sto i en vakker radio spiller så den måtte ut, og inn med en Kenwood DVD-spiller. Flere bilder kommer, er bare å komme med innspill om flere ting jeg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Blei veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Thombs up! ;D Det blei bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takk:) skal ikkje så mykje til på e38:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Flott bil, tenkt på og lakke nyrene sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Finn 1 feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Flotte felger! =D Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 ser ikkeno bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Det er helt sykt hvor stor forskjell senk og felger gjør på en bil! Ble nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 så bildene nå...nice... Rart at e38 virker lenger når den er senka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Flott bil, tenkt på og lakke nyrene sort? Mja, syns det passer bra med chrome nyrer og lister på svarte biler for å bryte opp fargen litt.. Isåfall blir det shadowline lister i tilegg til svarte nyrer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Vurderer å selle bilen til fordel for diesel. Er det noen som har lyst på den så send PM med fornuftigt bud! Bilen skal på EU strax og blir levert ferdig EU godkjent og i tipp topp stand. Senkesettet er godkjent i vognkort, ikke felger. Bilen har det meste av utstyr, f. eks: 4x el vindu, el soltak, park sensor framme og bak, antispinn, ABS, el skinn seter med memory, org xenon lys, varme i speil, multifunksjons ratt, OSV... Bilen kan selgest med org. felger eller med 19" felgene, blir selvfølgelig litt dyrere med 19" felgene. Feil som er verdt å nevne: Svetter litt olje, litt smårust nede ved dører, vurderer lakke før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Kjøpe nåkka med grommere motor nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Mjaaa, 530 diesel hadde jo vøøri fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå