Robin L Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 må ikke bytte ut denna med diesel! pen e38 du har der. diesel kommer desuten bare til å bli unødveldig dyrt i framtida, så man vil ikke spare noe på det trur jeg. annen ulempe med de er at det er så mye mer som kan gå istykker på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 V12 tsehe. Grom 7-serie vil også ha E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 kjøp deg en e38 da begynner jo å bli endel billige rundt om. spørs tilstanden på de dog. pen den e34n du har iaff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, space-ace og B3KK15! Tror jeg blir å beholde bilen inntil videre siden jeg har påkosta bilen mye i det siste... Fått ny stereo og fått senkesettet i vognkort som ble litt dyrere enn jeg hadde regna med. Først måtte jeg jo ha bilen på 4-hjulskontroll og der kom regninga på 5500,- Og når jeg skulle godkjenne senkesettet var bilen 1cm for lav bak så måtte på etterkontroll og masse drit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvor mye er den senka? ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, space-ace og B3KK15! Tror jeg blir å beholde bilen inntil videre siden jeg har påkosta bilen mye i det siste... Fått ny stereo og fått senkesettet i vognkort som ble litt dyrere enn jeg hadde regna med. Først måtte jeg jo ha bilen på 4-hjulskontroll og der kom regninga på 5500,- Og når jeg skulle godkjenne senkesettet var bilen 1cm for lav bak så måtte på etterkontroll og masse drit.... tok 4hjulskontroll på min igår... Takke gud for at jeg tok det på kveldstid slik at vi kunne jukse litt med di talla... Var jo umulig å få grønne tall jo, så vi måtte bare fikse litt med sensorene så di ble grønne Skal godkjenne senkesettet også, ser du skrev at din var 1cm for lav, hva er reglene på dette nå ? jeg har masse plass i hjulbuene siden jeg har felgene så langt inn i hjulbuene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Skal godkjenne senkesettet også, ser du skrev at din var 1cm for lav, hva er reglene på dette nå ? jeg har masse plass i hjulbuene siden jeg har felgene så langt inn i hjulbuene... når jeg godkjente e34n så sto det i tuv papirene ( er fk justerbart) hvor mange mm på gjengene man skal ha, samt avstand fra hjulbue til senter av felg. husker ikke talla men det skulle være (f.eks) ca 20-50mm fra låsemutter og ned til bunnen av gjengene om du skjønner. man får den ikke godkjent lavere enn at det er igjen 20mm gjening å gå på da. jeg måtte og på ny firhjulskontroll og skit pga dette. de brydde seg forresten ikke om røde tall på hjulstillinga skal inn med 7ern etterhvert og. skriv gjerne opp hvilken høyde dere får den godkjent på så vi andre har noe å gå etter når vi skal inn har vært på firhjulskontroll jeg og, kan trøst det med at det ble dyrt og, hehe. måtte bytte en bærearm forran, to bak, og casterforing foran. men jeg viste om dette før jeg dro inn da, da jeg har hørt ulyder, samt at jeg sjekket litt når jeg monterte senken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 ja, det der med 4 hjulskontroll er noe drit, hadde kontroll på min men da ble ikke målingen innenfor godkjente mål. så når jeg skulle ordne det neste gang på verksted hos en kompis siste dagen før han skulle ha ferie var ene styrekulle blitt slarkete, så det endte med at vi skreiv ut manuelle papirer med godkjente mål heller, så da gikk det i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvor mye er den senka? ser veldig bra ut! Takk, ehm vet ikke hvor mye den var senka der. Tror det var 10 gjenger igjen framme og 12 bak eller noe... Stemmer det space-ace sier ja... Tuv-papirerene som bestemmer høgden. Hjulbue til senter av felg... 4-hjulskotroll er noe drit ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hørte jeg rykte om bedre lys i vinter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Stemmer det du og dei er montert.... Kjøpte xenonlys ifra vvme.com... 1200,- levert på døra for 5000k i fjernlys, grøftelys og omformer i nærlys (Har 4300k i nærlys så ville ha alt likt) Veldig lett å montere og rask leveringtid..! Ellers er bilen EU godkjent... Neste steg er å modde om parklysa i blinklysa slik jeg får oransje markeringslys... Har hørt det bare er og ta en kabeltjuv ifra parklys ledninga til blinklysledninga, men en kompiss som jobber på bilverksted mente at da kom blinklyset bak til og lyse konstant.. Noen som har noen tips ?? Noen bilder Blir vell noe slikt når jeg får oransje parklys på! Bilen og sykkelen ifra i sommer Banditen er forresten til salgs:) PM om noen er interessert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 kan ikke helt se hvordan blinklysa bak kan komme til og lyse konstant om du legger opp extra "parklys" i blinklysa forran? ser veldig pen ut denna bilen din, felga kler bilen godt! ikke så fan av hel chrom grill da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Nei syns det var litt rart jeg også.... Så da er det bare og ta en kabeltjuv på + parklysledningen (den kvite?) og forlenge ledninga til + blinklysledningen ? Takk Mja, syns den passer siden jeg har svart bil... bryter opp svartfargen liksom, men har vurdert å skifte den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 du må nok inn med rele for å få blinkersene til å lyse konstant ja. hvis ikke vil du fucke opp litt om du koble dette sammen. evt så kan det jo hende det går an å finne en dobbel pære sokkel da. og bytte pære. men de selger sånn us look kitt på ebay billig trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Hmm, ok... Vurderer dette da å få det skikkelig, men var litt stiv pris:p http://www.autolights.no/products/us-blinker-module Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå