Dirty Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 318is kom jo ikke som sedan i 1993 heller så vitt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Her fra GS Bildeler Søk på regnr CE 58675 Søk på chassinr Valgt modell: 3 - serie E36 3 serie (91-97) sedan 318isM42 Så det stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Denne får så mange alarmer til å gå av i hodet på meg at jeg hadde ikke vurdert denne omså den var tilnærmet gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Bilen er i følge Mekonomen en 318IS registrert i Norge første gang 30.11.1993, altså som 1994 modell. Fargen ser også ut til å stemme så ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 ikke faen om denne har kjørt 36 000!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Har hørt tidligere at en sjagla bagla sjappe i Oslo skrur tilbake km.stand, noe garantert denne har blitt, eller byttet speedometer, så langtfra strøken ut til den km. Ser også at listene nedi takluka er morkne, noe en bil som har gått 35000 IKKE hadde hatt, fy faen for en bløff, hater at utleninger skal alltid svindle, drittlei dette her..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 sendte en epost med spm ang km stand nå =P Fått svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 La også merke til en ting til, se på motorrommet skulle gjerne sett under den derre, hoho!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 ja, den gaffateipen er ganske så uvanlig på biler som har gått så lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 sendte en epost med spm ang km stand nå =P Fått svar? hei. nei ikke enda, ikke overraskende heller... =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Farlig å skulle henge ut "utlendinger" eller nye landsmenn eller whatever man kaller dem, Ola Nordmann er vel ofte han som virkelig er en snik på sånt. Nok av vrakede biler gjenoppbygd og biler med tilbakestilt km-stand der ute.. Men jeg håper for selgers skyld han også er lurt,selv om han da må være dum som en bøtte dritt. Hadde han som gjorde jobben satt km til 136.000 ville det vært mer troverdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hahahaha! Noe av det mest latterlige svindelforsøk jeg har sett på lang tid! Hvis den bilen der har gått under 40' så har min kjære mor blitt mann, og min far har blitt min søster, over natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hahahaha! Noe av det mest latterlige svindelforsøk jeg har sett på lang tid!Hvis den bilen der har gått under 40' så har min kjære mor blitt mann, og min far har blitt min søster, over natta!! Her ble det så mye rart at kanskje det er onkelen som heter Valy og skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Nok av vrakede biler gjenoppbygd Og det er feil fordi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Nok av vrakede biler gjenoppbygd Og det er feil fordi ? Fordi det dessverre altfor ofte er rimelig dårlig arbeid. Klipp og lim,med to tonn sparkel på toppen er ganske langt fra en hel bil,noe mange av disse blir presentert som. Kjenner til mange fine gjenoppbygde biler,men dæven,for noen horrible eksempler jeg har sett også. Ikke alle som er like seriøse,for å si det forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg