Gå til innhold

suspekt e36 318is på finn.no

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du virkelig fuckings frekk eller ZhilleN???

Er du klar over at det er faktisk tyskere som har bygget BMW,som du og vi andre kjører rundt i ??Er ikke det en utenlandsk bil??,er ikke norge som har bygget de bilene iallefall..

Jeg selv er en fuckings utlending.Har også blitt lurt en gang av en NORSK selger.Men tok rotta på han ved å få retunere bilen tilbake med advokat i ryggen.Så kom ikke her å si en dritt du..

Ca 1 år tilbake så hadde jeg to dritt unger på 18-19 år i gården min,som virkelig hadde lyst på felger og anlegg fra bilen min.Kl var vel en ca 0100 på natta.Bilen stod ute den natta,siden den andre bilen stod i garasjen pga noe jobbing på den.Ute sensor lampen kom på,bikkja begynte å bjeffe.Slapp bikkja ut,og hørte mye høyere bjeffing.Jeg og kompisen min løp ut i sokkene bare.Og vettu hva,der stod det to hvite gutter,ja nordmenn.Rett inn i garasjen,ga de så jævlig mye juling,sendte de ut etter 10 min,og da var de mer blå og røde i trynet..Og dette var faktisk nordmenn.Har du noen gang hørt om indere,pakkiser,kurdere osv rundstjele andre sin hus???

Tenk på meg da,jeg jobber som alarm montør i securitas direct,tenk om jeg rundstjeler alle de kundene jeg er hos..

Så get a life,fuckings taper ZhillerN

Og en annen ting,det er ikke pakkiser,indre,kurdere u name it som drar rundt til folk å stjeler.Det er faktisk øst europere,polske osv som gjør det.

Ta og jekk deg litt ned da. ZhillerN har ikke nevnt noe om hudfarge. Jeg mener også at UTLENDINGER ( Polakker, litauen og denslags) er de som stjeler mest.

Men selvførgelig er det andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard bimmers.no. Kikker på en tråd om en helvettes 318is, og blar til side 3, hvor det er full krangel om hudfarger. Hva faen? Ta

dere sammen.

Såvidt jeg kan se er det ikke så mye krangel om hudfarger i tråden (østeuropeere pleier f.eks å se nogenlunde europeiske ut). Vi diskuterer derimot hvorvidt det er en klar tendens til at noen innvandrere beriker seg på kriminalitet i en større grad enn etniske nordmenn. Dette er dessverre statistisk reelt nok når det gjelder ikke-vestlige innvandrere... uansett hvor store sympatier man ellers har med denne gruppen innvandrere. Slik er det bare og for noen kan dette være et problem f.eks ved kjøp-salg av biler. Jeg synes at det er fint at man ikke bare feier dette fenomenet under teppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tok poenget til Sofa og er enig med ham.

Litt sært at en tråd om en passe råtten 318is blir til den store debatten om kriminalitetsfrekvens i folkegrupper.

- det var langt mer artig å gjøre narr av bilen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har nevt hudfarge her,stemmer det.Men alt er hintet mot indre og pakistanere..Jeg selv er fra india,født i Fredrikstad av alle steder i norge,he he

Men poenget er,jeg er født i norge,har ikke gått fra india eller tatt bussen derfra.Er snart 30 år,utdannet elektriker er jeg også,jobber sliter som fleste nordmenn gjør.Men det står jo ikke tattovert i trynet mitt at jeg jobber,snakker norsk eller at jeg er en skikkelig fyr.La oss si at jeg skal selge e46 caben min,den har nå kjørt 103000 km,er en 2001 mod,aldri kjørt på vinterføre.Jeg er 2 eier,rett og slett en garasje støve ned året rundt bil.Noen som tror på meg eller??eller har jeg også skrudd tilbake km teller på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har nevt hudfarge her,stemmer det.Men alt er hintet mot indre og pakistanere..Jeg selv er fra india,født i Fredrikstad av alle steder i norge,he he

Men poenget er,jeg er født i norge,har ikke gått fra india eller tatt bussen derfra.Er snart 30 år,utdannet elektriker er jeg også,jobber sliter som fleste nordmenn gjør.Men det står jo ikke tattovert i trynet mitt at jeg jobber,snakker norsk eller at jeg er en skikkelig fyr.La oss si at jeg skal selge e46 caben min,den har nå kjørt 103000 km,er en 2001 mod,aldri kjørt på vinterføre.Jeg er 2 eier,rett og slett en garasje støve ned året rundt bil.Noen som tror på meg eller??eller har jeg også skrudd tilbake km teller på den?

103 000 på en 01 cab er jo ikke noe unormalt, de fleste eller ihvertfall veldig mange parkerer vel cabben om vinteren , men det at du kommer fra Fredrikstad , DET hadde gjort meg veldig skeptisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt den e36'n glatt, men ikke til den prisen selvfølgelig.

Men det jeg IKKE hadde kjøpt er en bil der chassinr er "banket - slipt - osv" over på. Gjerne et stjelt karrosseri også. Gjerne gjort av gårds gutter fra Norge fra mindre byer som kjeder ræva av seg på gårder så utforsker de litt.

Og brått så har man kjøpt seg et HELVETES problem. Og ikke minst blitt svindelt til de grader på en mye verre måte en små kriminelle som driller km standen tilbake.

Der er nordmenn ramme altså (kjenner flere). Men utlendingene har sine sider de også blant kriminalitet selvfølgelig. Men sett fra "bil kjøp" siden så er ikke km stand juks det værste spør du meg.

Er heller ikke for utlendinger generelt så lenge de ikke oppfører seg. Synes det er trist og tragisk at jeg skal betale skatt og at de pengene går til kriminelle som hever sosialhjelpen sin og fremdeles søker asyl. Mens det sitter en uskyldig famile med 2 barn og prøver å jobbe så godt de kan og ikke er kriminelle og ikke får asyl.

Men det er vel noe som ikke er lett å få orden på på en stund.

Ps! Er ikke norsk selv dersom noen lurer på det. Har bodd her i Norge siden 94 og ikke så mye som en kriminell sak på meg. Det tar seg ikke ut å komme til et land og søke om hjelp i tillegg til å drive med kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne et stjelt karrosseri også. Gjerne gjort av gårds gutter fra Norge fra mindre byer som kjeder ræva av seg på gårder så utforsker de litt.

Pass deg nå så du ikke ypper på deg en bondeknøl :twisted:

Levanger er ganske langt ut på landet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ta dere en bolle, seriøst!!! Så mye utlending dritt snakk har jeg ikke sett maken til på ett bilforum. Siden jeg er en utlending så må jeg vel ha ett rulleblad som ikke ligner grisen da vell mener du / dere da vell ?

Bare se antall nordmenn som stjeler du, enn å ta alle utlendinger under en kam (MEDIA har vel litt skyld i dette også). Ja, det begynner å bli en del utlendinger i landet som bare lager faenskap, men bare se på antall narkomane som stjeler (nordmenn), antall biltyverier (faktisk flest nordmenn), familie drap, pedofili og ikke minst sykkeltyverier nordmenn driver med i sitt eget land, og dette er bare en brøkdel av faenskap de lager.

Utlendingene kommer garantert til å ta igjen nordmenn, men hadde det ikke vært for den forbanna schenker avtalen, hadde vi nok sluppet alle polakkerne, Litauere og Romenere (sigøynere) og vi hadde nok hatt noe mindre kriminalitet, men uten dem hadde håndverker prisene også steget noe voldsomt.

Men så uten schenker avtalen måtte da Ola og Kari Nordmann betalt mye mer for råvarer, bil, deler, mat, (faktisk alt) fordi det hadde kostet mye mer å frakte ting inn til Norge ++++ i andre avgifter.

Så folkens, lev med utlendingene og stem på FRP! HAHA

Når det gjelder denne bilen, så er bilen nok tukklet med, og da mener jeg nok ikke bare kmstanden men mye annet også. Denne bilen har garantert rullet 200k km, lakken ser ikke ut, gummilistene ser slitne ut og motorrommet ser ialfall ikke ut. Utlendingen som selger bilen driter seg ut akkurat nå ja, men han skal få lov til å prøve seg. Bare håper ikke at det finnes noen dumme folk som kjøper denne bilen, tilogmed en dum fyr med null peil på bil må vell se at dette ikke er en bil som har kjørt så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminalitet... enten det handler om bilsvindel eller kriminalitet av mer alvorlig karakter... kan forklares, men aldri unnskyldes. Jeg er også en innvandrer (i Danmark) og i mange sammenhenger er det ikke forskjell på meg og f.eks ikke-vestlige innvandrere (f.eks kravet til å lære dansk skikkelig), men jeg vet at noe av det dummeste jeg kan gjøre er å begå kriminalitet eller alvorlige lovforbrytelser. Jeg kan også bli utvist fra Danmark (flere nordmenn har blitt det) og i den sammenhengen er loven lik for alle innvandrere.

Det handler om respekt for det samfunnet du ønsker å bli/være en del av. Hvis man ikke følger spillereglene får det konsekvenser. Jeg synes derfor at det er fint å belyse problematikken her inne når det handler om svindel med biler og bildeler. Denne formen for kriminalitet gjelder selvfølgelig ikke kun innvandrere... langt derifra, men det er evt. heller ingen unnskyldning at man er innvandrer. Det handler også om sedvaner, normer og folkelige krav. Som innvandrer har du alltid et ekstra fokus på deg ved at du ser fremmed ut og/eller at du høres fremmed ut (som jeg gjør). Dette bør man akseptere og respektere. Alternativene er vinn eller forsvinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...