bmw cab Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Etternavnet mitt er på 4 bokstaver,til å med naboen min som er ei bestemor på 80 år sa det rett på første forsøket,og det er er drit mange nordmenn som har det etternavnet,beat that. Hm,ja er litt skeptisk selv jeg,at jeg er født i F.stad,he he Men ja jeg er en av de snille gutta,har noen store fartsbøter,men thats it..Har ennå ikke siden jeg fikk lappen for 9 år siden kjørt piratdrosje eller kjørt noen mot penger.Er det noen utlendinger her som kan svare på det?,en eller annen fra somalia møte i bakgata bli redd kanakje,ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 La oss si at jeg skal selge e46 caben min,den har nå kjørt 103000 km,er en 2001 mod,aldri kjørt på vinterføre.Jeg er 2 eier,rett og slett en garasje støve ned året rundt bil.Noen som tror på meg eller??eller har jeg også skrudd tilbake km teller på den? Jeg hadde trodd på at Caben din hadde 103 000 når jeg så serviceheftet. Uansett når jeg handler bil så er det alltid noe av det første jeg sjekker, jeg tar også kontakt med verkstedet den har fått oppfølging av for å forsikre meg. Men dette gjør jeg uansett hudfarge på selgern, privat eller butikk. Kan ta da jeg nå i Februar kjøpte E90en hos en kjent BMW importør i Kristansand, da sjekka jeg selvsagt det lokale Bavaria verkstedet der bilen hadde hatt tett oppfølging på service og utbedringer. Før bilen kom til Norge så hadde den noen få kilometer i eie hos BMW AG som jeg så på som rimelig trygt, og til slutt så sjekka jeg opp hvem som hadde bilen før meg. Ikke at det har noe å si men jeg synes at det er mer betryggende å vite at E90en min blei bytta inn i en F10 530d av et veletablert ektepar i 40 åra fra Kr sand med barn og god økonomi i stede for en lurendreier av en småsleip innvandrer. Heldigvis så er jeg kun andre eier på bilen men det er verre med de bilene som har flere eiere, da er det vanskeligere å finne ut hva slags klientell som har hatt bilen før deg. Derfor har jeg kun hatt andre eiersbiler. Men for all del, jeg har vært borti kjeltringbutikker som er drevet utelukkende av nordmenn jeg. Som AT Bil på Lillestrøm hvor jeg kjøpte en A6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Etter en del oppfordringer så stenger jeg denne tråden, da den har sklidd greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg