MikaelR Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Da var jeg ferdig med rust rep på denne siden er litt spent på hvordan dette hold over tid Hiv med bilde av bilen på en fin sommerdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Så praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Liten vår rengjøring noen av panelan på bil va litt matt å slitt, så sku prøv å få dem finere! Dette er 3 gang jeg prøver meg på polering, så er ganske "grønn" på det hær Prøvde å hør meg litt rundt, men det virka som alle har sine metoder. Så ble til at jeg satt meg å leste i noen timer på detailersclub.no før å finn en oppskrift, får å få det rett å ordentlig første gangen Før den bil å tok før denne, ble ikke helt så bra Når sol står på er det hologram på en del av panelan. Så det er målet å slipp å få denne gangen Produktan jeg brukte! Vil gjerne ha folk sin meining om dem [ Bilde ] demontering å maskering [ Bilde ] etter 2 runda med lakkrens [ Bilde ] lakkrens -> polish [ Bilde ] prøvde å få dem finere.. men syntes bare at steinsprang kom mer fram [ Bilde ] Halo! Hvordan fikk du av takrailsa på e36'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Di er skrudd fast med skruer som du finn på innsida av rails Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Di er skrudd fast med skruer som du finn på innsida av rails Aaaaa, skjønner. Takk for svar. Har lest gjennom tråden din nå, mye interessant her. Veldig fine biler du har! Lykke til på teknisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Lite som skjer hær om dagan men e30 har blitt mye brukt i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Også helt opp på Turisthytta ser jeg. Hvordan går det med teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Også helt opp på Turisthytta ser jeg. Hvordan går det med teknisk? Har ikke vært på teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Va ute på en landevei`s tur igår det er så sykt morsomt å få kjør på øde landeveier selv med min stor 2L vi testa ut gopro camera på turn.. prøvde å få fanga lyden av motorn Fartgrensa er 80.. jeg begynte pådrapet på 40.. så hold mæ innafor "kontrolerte" forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Jeg driv på med 2,5 motorn om dagan.. prøva å få ut di knekte skuran og pinnbolta Denne va lett å få ut Men disse pinnbolta sett som pokker!! har prøvd 5-10ganga å sveis på ei mutter.. men sveisen gir etter mot pinnbolten Borra ut sentre av pinnbolten.. å testa grisepig.. menne den knakk Vurder nu å send motorn til ett mekanikerverksted.. å få borra om fra M8 til M10 pinnbolthull i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Huff e30 ble utsatt for hervær i natt.. vi hadde grill fest i garasjen.. å samtidi va det en fest like bort gata.. iløp av natta kom det to stykk fra den fest.. å helt uprovosert slo en kost i pansre på e30 jeg va i ferd med å slå til fyrn med ett stål rør.. men ble stoppa av noen kompiser.. som overtale meg til å ring polti.. polti kom til plassen.. å saken blir anmeldt på mandag Hele pansret at fått seg en knekt e vanslig å se på bilde.. men trur ikke det kan reddes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Fyyy faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ja Fy Faen at det går ann å oppføre seg så respektløst ! Håper du har gjort det riktig og politiet hjelper deg med å få erstattet panseret. Skal følge med håper ikke saken blir "hennlagt" isåfall bør du klage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 M3 er vel litt hardt og ta i vel... sikter da til videoen... Fy faen folk har så lite respekt for andres eiendommer...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Det er så mange som ikke forstår seg på bil, og hva det innebærer. Selv kjører de nok en orginal Toyota som har vunnet sikkerhets dritten, og er fornøyd med det. Og driter i hvordan den ser ut. Eller at de ikke har lappen engang, eller at de har så sliten bil selv, at missunelsen tar overhånd. Hadde nok selv reagert som deg, bare at jeg hadde slått ihjel karen med "gulesider:". Da det sies at det ikke etterlater merker/blåmerker, men gjør greit vondt:-P Hold oss oppdatert på denne saken. Forbanna drittfolk fortjener sin straff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå