Gå til innhold

Andreas sin 316i E46, Eibach og bilstein montert...

Anbefalte innlegg

Hallo Godt folk

828l81vep9rh2rh3jery.jpg

Da har jeg akkuratt kjøpt meg en BMW E46 316 2000modell.

Bilen ser meget bra ut utvendig, men noe av interiør dekslene har en del skraper. Det første jeg har gjort med bilen er å bestille nye lister, og bytte ut innvendige oppskrapte detaljer med nye. Har også fått tak i brillerom. Deretter har jeg gitt bilen en god rubbing, polering og forsegling med Dodo Juice Voks. Har også Swissvax, men denne gangen ble det Dodo. Meget fornøyd med resultatet. Så har bilen selvfølgelig fått en innvendig rens, med oppfriskning av plast detaljer.

olr2qlipglcfcn51dkjk.jpg

Det som ellers er gjort med bilen er

- Montert M-Tech merke i Girkulen.

- Skiftet baklykter, sideblinklys, frontblinklys

- Montert Xenon look pærer på Fjernlyd og hovedlys.

- Montert 18" GS Chromeline felger med 225/40-18 dekk

- Sebring Effektanlegg. (kunne helst tenkt meg DTM potter)

Det neste som står på listen er:

- Ny cd spiller, eventuelt få montert AUX inngang på den jeg har? Kanskje investere i den 7" Navi saken på GSbildeler

- Sort grill, den sorte som fulgte med bilen hadde knekt feste, så forhandler monterte krom grill. Er ikke helt fornøyd med dette?

Tror allerede det ligger en tråd her inne angående denne bilen fra forrige eier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Tror allerede det ligger en tråd her inne angående denne bilen fra forrige eier :) "

Stemmer det, min gamle bil :) Jeg ga den i innbytte til bilhallen når den var kjørt 120k km ca, så det har vært en eier mellom oss :) Veldig pen i lakken den der.

Planene mine for bilen videre hvis jeg ikke hadde solgt den var å montere senkesett, nye sidespeil, bagasjeroms leppe, og tone rutene :) Så hadde bilen vært innertier utsendemessigt ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bagasjeroms leppe blir kanskje bestillt. Eieren i mellom oss har røkt i bilen også, så har jobbet en del for å få den vekk. Dessuten har det vært montert stor stereo i den også. Dette er fjernet nå, og jeg harfjernet noe av kablingen. Begynner å komme seg. Noe riper har den utvendig da, men etter rubbing ble det mye bedre. Senking kommer jeg nok ikke til å gjøre. Nye felger står også høyt på ønske listen. Kjip kvalitet på de som står på bilen nå. Lakken er flasset av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige eier satte på no svære eksospotte greier og såg jeg :P hehe. Synd med felgene, de var nye i april 2009 fra Gs bildeler. Kanskje forrige eier har vært for hard med høytrykken på de og kanskje. Du får sende en mail til gs bildeler og høre med de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Oppdateringer:

* Har nå skiftet alle deksler innvendig som hadde skraper med nye.

* Trekt om girtrekk og håndbrekk trekk med italiensk skinn med M-tech sting. Blei utrolig bra. Fikk ikke lastet opp bilder

* Nye svarte nyrer er bestillt. Begynner å bli bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Lite med oppdateringer her i gården. Eneste som er nytt er en full polerings jobb. Ellers er alt veldig rolig:-)

Har noen planer:

* Nye felger 18"(evt.19")

* M-Tech leppe på bagasje luke?

* Nye diskanter foran, pluss nye høytalere i hattehyllen(De gamle har forrige eiger klart å sprenge)

* Nytt ratt i skinn(likt det jeg har)?

* Xenon look i grøftelys og parklys

* Mer M-Detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...