Snowgoon Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Har nå kjøpt meg min første bil, en E39 520. Skulle gjerne hatt noen tips til hva jeg kan gjøre med den for å oppnå en bedre helhet ved bilen. Den forrige eieren hadde gjort litt med bilen, men jeg ønsker flere oppgraderinger utseendemessig. Men er hvertfall byttet til facelift lykter, med hvit blink. BBS felger (vurderer å bytte ut disse) M5 fanger forann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 M-Tech bakfanger, det gjør mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Regner med at en slik blir bestilt når lønninga kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnell Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Gratulerer, lekker bil. Behold BBS-ene, de er fete uten å være harry! Synes ikke du trenger å gjøre mye med eksteriøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Senk hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Senk, er første prioritet. Så regner med at dette blir montert fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Senk og facelift grill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Få på senkesett, M-tech bakfanger og full shadowline så mener jeg du har kommet svært langt. Jeg begynner faktisk å få sansen for grønne E39'er og i sitt rette element er det en skikkelig elegant kombinasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Få på senkesett, M-tech bakfanger og full shadowline så mener jeg du har kommet svært langt. Jeg begynner faktisk å få sansen for grønne E39'er og i sitt rette element er det en skikkelig elegant kombinasjon.. Takker! skal prøve å få gjort dette i løpet av sommeren. Skattepenga kommer om ikke så alt for lenge og da er det innkjøpstid Noen forslag til hvor jeg burde gå til anskaffelse av dette? GS? Schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Får jo dette på både GS og Schmiedmann, så her ville jeg rett og slett sammenliknet pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Den er god, skal sammenligne litt utover kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Få på senkesett, M-tech bakfanger og full shadowline så mener jeg du har kommet svært langt. Jeg begynner faktisk å få sansen for grønne E39'er og i sitt rette element er det en skikkelig elegant kombinasjon.. kunne vel ikke vert mer enig med salt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Liten oppdatering! Har nå fått gjort litt med bilen! Har fått montert M-tech bakfanger og Hella Baklykter! ser mye bedre ut enn depo lyktene jeg hadde tidligere Beklager dårlig kvalitet på bilder, men Iphone er noe ræl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå