Gå til innhold

Min første bil. BMW E39 Liten update!

Share

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt meg min første bil, en E39 520. Skulle gjerne hatt noen tips til hva jeg kan gjøre med den for å oppnå en bedre helhet ved bilen. Den forrige eieren hadde gjort litt med bilen, men jeg ønsker flere oppgraderinger utseendemessig.

Men er hvertfall byttet til facelift lykter, med hvit blink.

BBS felger (vurderer å bytte ut disse)

M5 fanger forann.

zqb9kn0esdzizx8rc3k3.jpg

s6yx7d9bwtyehr956vum.jpg

9m7usstjnv0qoiioz7rv.jpg

ibbf4ezok70u2gziozyb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på senkesett, M-tech bakfanger og full shadowline så mener jeg du har kommet svært langt. Jeg begynner faktisk å få sansen for grønne E39'er og i sitt rette element er det en skikkelig elegant kombinasjon.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på senkesett, M-tech bakfanger og full shadowline så mener jeg du har kommet svært langt. Jeg begynner faktisk å få sansen for grønne E39'er og i sitt rette element er det en skikkelig elegant kombinasjon.. :D

Takker! skal prøve å få gjort dette i løpet av sommeren. Skattepenga kommer om ikke så alt for lenge og da er det innkjøpstid :wink:

Noen forslag til hvor jeg burde gå til anskaffelse av dette? GS? Schmiedmann? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne vel ikke vert mer enig med salt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Liten oppdatering!

Har nå fått gjort litt med bilen! Har fått montert M-tech bakfanger og Hella Baklykter! ser mye bedre ut enn depo lyktene jeg hadde tidligere :)

Beklager dårlig kvalitet på bilder, men Iphone er noe ræl!

ecbfc60wkggshv1smw35.jpg

k1b7k3lujuo2li3nqril.jpg

duuirpyt2tn9fpcjizrf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...