ahj Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hei, lurer på om Performance stolene er noe gode å sitte i? Hvordan er de på lengre turer? Svar mottas med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Jeg syns de ble litt trange..Men det er min mening..Og syns ikke de er verdt prisen.. Men de er jævla kule å se på,det skal de ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hør med bmwz på forumet. Han har montert Performance seter i Z4en sin. viewtopic.php?f=6&t=146248&start=105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 De fleste forhandlere har vel også enten en løs stol inne, eller i en bil. Har de ikke, så skaffer de nok til veie en om de øyner et mulig salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Tviler vel på at de fleste forhandlerne har disse setene inne siden de koster over 20.000 pr. stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Og? Show-off faktoren er jo enorm. Jeg har forstått det som at de fleste forhandlere har en stol, men jeg kan jo ha misforstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Tusen takk for svar Driver å vurderer disse ved kjøp av ny bil Skal høre med han, Stigj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå