titansølv Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Nicerino:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 ty venter fortsatt på pakken fra schmiedmann. felger blir antakeligvis kjøpt i morgen på gs-treffet, hvis jeg liker de irl og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 da står bilen på den lokale bmw-forhandleren etter et besøk i grøfta skjev forstilling, oppskrapa felger på høyre side, ødelagt dekk, stripa frontfanger, en lekkasje under, tusen millioner striper under all møkka på ene siden sikkert... off! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 kondolerer. kjedelig! du som vant felger på bud kanskje? så en som trilla bort noen til en rød 3er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 var ikke jeg som vant de nei, kjøpte felgene for penger jeg kan godt stemme det var meg du så trille på 4 felger og dekk, var vel eneste røde 3-serien der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Kjipt da, hvordan klarte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 uoppmerksom, rett og slett, lå på cruisekontroll i 75km/t i 80 sona (fotoboks ) så skulle jeg stille inn stereoen, så ned på den i kanskje 2 sek, før bilen kom utenfor kanten, tok tak og røyk rett i grøfta. nedi grøfta der var det et halvmåne-kommelokk som jeg traff med høyre framhjul, noe som ga felgen en heftig bulk og benda ene bærebroa ganske bra. hjula peker hver sin vei nå. det positive i situasjonen er derimot det at jeg får fiksa en lakkskade på ene speilet, samt at frontfanger hadde pittelitt steinsprut og noen striper, i tillegg til at lista som skal på bakluka blir lakka gratis i samme slengen er og veldig glad for at jeg har kasko ekstra, gratis leiebil og veihjelp er ikke feil! ihvertfall ikke når leiebilen er en splitter ny 316d m-sport touring som hadde 31 km på tellern når jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 fikk sorte nyrer, splittere og lista til bakluka i dag. leverer lista inn til verkstedet i morgen, så den blir lakket sammen med resten av delene. så blir det montert om en ukes tid, når bilen kommer hjem. gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 bilen blir ferdig onsdag - samme dag jeg reiser til sjøs, så det blir nok ikke gjort noe på lenge, men deler ligger klar på soverommet, til jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Ser ut som det skjer mer her enn på andre forumet, så følger med her også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 er litt mer aktiv her inne ja, spesielt ang. bil bilen er nå kommet hjem igjen. ikke at jeg kan bruke den da.. gleder meg til å komme hjem for å kunne kjøre en god tur med gobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 uoppmerksom, rett og slett, lå på cruisekontroll i 75km/t i 80 sona (fotoboks ) så skulle jeg stille inn stereoen, så ned på den i kanskje 2 sek, før bilen kom utenfor kanten, tok tak og røyk rett i grøfta. nedi grøfta der var det et halvmåne-kommelokk som jeg traff med høyre framhjul, noe som ga felgen en heftig bulk og benda ene bærebroa ganske bra. hjula peker hver sin vei nå. det positive i situasjonen er derimot det at jeg får fiksa en lakkskade på ene speilet, samt at frontfanger hadde pittelitt steinsprut og noen striper, i tillegg til at lista som skal på bakluka blir lakka gratis i samme slengen er og veldig glad for at jeg har kasko ekstra, gratis leiebil og veihjelp er ikke feil! ihvertfall ikke når leiebilen er en splitter ny 316d m-sport touring som hadde 31 km på tellern når jeg fikk den Levert av Avis Bilutleie kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 hehe, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 da står bilen på den lokale bmw-forhandleren etter et besøk i grøfta skjev forstilling, oppskrapa felger på høyre side, ødelagt dekk, stripa frontfanger, en lekkasje under, tusen millioner striper under all møkka på ene siden sikkert... off! Jeg så bilen din utenfor Brages da den sto uten frontfanger.. Tror de måtte vaske litt sikkel av bilen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå