Gå til innhold

karmesinrot e90 320d - til salgs!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da står bilen på den lokale bmw-forhandleren etter et besøk i grøfta :(

skjev forstilling, oppskrapa felger på høyre side, ødelagt dekk, stripa frontfanger, en lekkasje under, tusen millioner striper under all møkka på ene siden sikkert... off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uoppmerksom, rett og slett, lå på cruisekontroll i 75km/t i 80 sona (fotoboks :P ) så skulle jeg stille inn stereoen, så ned på den i kanskje 2 sek, før bilen kom utenfor kanten, tok tak og røyk rett i grøfta. nedi grøfta der var det et halvmåne-kommelokk som jeg traff med høyre framhjul, noe som ga felgen en heftig bulk og benda ene bærebroa ganske bra. hjula peker hver sin vei nå. :P

det positive i situasjonen er derimot det at jeg får fiksa en lakkskade på ene speilet, samt at frontfanger hadde pittelitt steinsprut og noen striper, i tillegg til at lista som skal på bakluka blir lakka gratis i samme slengen :)

er og veldig glad for at jeg har kasko ekstra, gratis leiebil og veihjelp er ikke feil! ihvertfall ikke når leiebilen er en splitter ny 316d m-sport touring som hadde 31 km på tellern når jeg fikk den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk sorte nyrer, splittere og lista til bakluka i dag. :) leverer lista inn til verkstedet i morgen, så den blir lakket sammen med resten av delene. så blir det montert om en ukes tid, når bilen kommer hjem.

gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt mer aktiv her inne ja, spesielt ang. bil :P

bilen er nå kommet hjem igjen. ikke at jeg kan bruke den da.. gleder meg til å komme hjem for å kunne kjøre en god tur med gobilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uoppmerksom, rett og slett, lå på cruisekontroll i 75km/t i 80 sona (fotoboks :P ) så skulle jeg stille inn stereoen, så ned på den i kanskje 2 sek, før bilen kom utenfor kanten, tok tak og røyk rett i grøfta. nedi grøfta der var det et halvmåne-kommelokk som jeg traff med høyre framhjul, noe som ga felgen en heftig bulk og benda ene bærebroa ganske bra. hjula peker hver sin vei nå. :P

det positive i situasjonen er derimot det at jeg får fiksa en lakkskade på ene speilet, samt at frontfanger hadde pittelitt steinsprut og noen striper, i tillegg til at lista som skal på bakluka blir lakka gratis i samme slengen :)

er og veldig glad for at jeg har kasko ekstra, gratis leiebil og veihjelp er ikke feil! ihvertfall ikke når leiebilen er en splitter ny 316d m-sport touring som hadde 31 km på tellern når jeg fikk den :)

Levert av Avis Bilutleie kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da står bilen på den lokale bmw-forhandleren etter et besøk i grøfta :(

skjev forstilling, oppskrapa felger på høyre side, ødelagt dekk, stripa frontfanger, en lekkasje under, tusen millioner striper under all møkka på ene siden sikkert... off!

Jeg så bilen din utenfor Brages da den sto uten frontfanger.. Tror de måtte vaske litt sikkel av bilen etterpå! =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...