Dal-z Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 heheh, bra du liker den! gleder meg som en unge til å komme hjem, der sorte nyrer, splittere og lista til bakluka ligger og venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Skal følge med på denne tråden i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Nydelig bil, synd m grøfta men den kommer bedre tibake da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Takktakk, ja, det var litt synd, men får se på det positive. Fikk jo lakka opp igjen frontfangern som var litt stripa og m-lista, i tillegg til at jeg er en erfaring rikere. Skal etter planen komme hjem om 6 dager, så da blir det et par oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 har glemt av denne tråden iom. jeg bare har vært hjemme 1 uke siste 2 mnd har montert m-lista og nyrene, venter med splittere til evnt. senk kommer på. men det blir nok ikke før etter vinteren iom. jeg reiser ut igjen nå på onsdag, så blir det plutselig september og oktober, og senk ønsker jeg ikke å kjøre med om vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 wow! Utrolig nice Hvor mye kosta den flippen på bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 sot rutene, senk = ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 sot rutene, senk = ferdig +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Flott bil. Denne som stod i dragsundet i går kveld sammen med en golf gti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 har du bilder av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 wow! Utrolig nice Hvor mye kosta den flippen på bagasjen? flippen på bagasjeluka betalte jeg vel rundt 5-600 kr for, uten lakk og grunning. hvor mye det kostet å lakke vet jeg ikke da det ble tatt med resten av bilen sot rutene, senk = ferdig i know, i know.. vurderer å ta rutene nå rett før jeg reiser på jobb igjen. senk blir nok en liten stund til iom. jeg kommer hjem i midten av september og da er det ikke lenge til snøen kommer, så beholder originalhøyden gjennom vinteren ihvertfall. har ikke tenkt å måke alle veier heller Flott bil. Denne som stod i dragsundet i går kveld sammen med en golf gti? stemmer nok det! du som kjørte en svart e30 m3? har du bilder av skaden? har kanskje noe på mobilen, men skaden var ikke noe særlig synlig. ikke noe knekt, annet enn en bærebro. ellers kun massemasse riper på front og langs bilen, samt bulkede felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Jeg som kjører den svarte m3'n ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Ikke dårlig til førstebil! Nydelig farge og liker planene, akkurat det som skal til på en E90 som denne, sort og rød er en super kombinasjon Ikke bra at du hilsa på grøfta da ;s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Jeg som kjører den svarte m3'n ja=) tenkte meg det, syns den så meeeget pen ut Ikke dårlig til førstebil! Nydelig farge og liker planene, akkurat det som skal til på en E90 som denne, sort og rød er en super kombinasjon Ikke bra at du hilsa på grøfta da ;s hehe, ja, det er vel ikke den vanligste førstebilen dette akkurat er veldig fornøyd med hele bilen egentlig, skulle bare vært litt lavere for utseendets skyld. var kjipt å havne i grøfta ja, men gjort er gjort, bilen er ihvertfall penere nå enn før den havna utfor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Ikke dårlig til førstebil! Nydelig farge og liker planene, akkurat det som skal til på en E90 som denne, sort og rød er en super kombinasjon Ikke bra at du hilsa på grøfta da ;s hehe, ja, det er vel ikke den vanligste førstebilen dette akkurat er veldig fornøyd med hele bilen egentlig, skulle bare vært litt lavere for utseendets skyld. var kjipt å havne i grøfta ja, men gjort er gjort, bilen er ihvertfall penere nå enn før den havna utfor da Nå blir du kanskje ikke å gjøre det på nytt heller Så bra ut på de siste bildene hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå