Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønte jeg det ikke.. ;)

Men er dette noe ikke alle andre har? :D

Ikke jeg heller. Trodde det bare var fleip hele E30-greia, men tydeligvis ikke.

Men jeg synes det er litt synd, at etter å ha fulgt 70 sider her med glede - så forsvinner bilen på en tilhenger.

Men men, can't blaime the youth today - can we?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her ja! E30 å m20b27 liker vi :)

hehe, motoren kan man like :)

Skjønte jeg det ikke.. ;)

Men er dette noe ikke alle andre har? :D

hehe, morroklumpen! :P

Ikke jeg heller. Trodde det bare var fleip hele E30-greia, men tydeligvis ikke.

Men jeg synes det er litt synd, at etter å ha fulgt 70 sider her med glede - så forsvinner bilen på en tilhenger.

Men men, can't blaime the youth today - can we?? ;)

er ikke alltid ting kan fullføres. jeg mista verkstedet jeg hadde tilgang på, og da blir alt mye mer vanskelig..

jeg følte jeg ikke hadde nok kapasitet til og gjøre den ferdig, så den måtte bort.. men har motor og alle deler enda, så det kommer nok oppi andre e28 skallet jeg har når den tid kommer! slepper og rustsveise hvertfall :)

og når jeg fikk e30 så bruker jeg den som bruksbil i vinter mens e34`n settes bort. blir helt kurant bruksbil med 2,7l som er litt friskere enn normalt håper jeg, hydraulisk brekk osv.. så vi får heller snakkes i ny e28 tråd når den tid kommer :) håper du vil følge med på den også :)

fikk henta motoren i dag, så begynner og pusse ned motorrom straks og skifte ventiltetninger på m20`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Skjønte jeg det ikke.. ;)

Men er dette noe ikke alle andre har? :D

Ikke jeg heller. Trodde det bare var fleip hele E30-greia, men tydeligvis ikke.

Men jeg synes det er litt synd, at etter å ha fulgt 70 sider her med glede - så forsvinner bilen på en tilhenger.

Men men, can't blaime the youth today - can we?? ;)

Du får følge opp bilen på ny tråd da vettu Pedi ;) Kommer så raskt som jeg er hjemme fra offshore :)

:cry: savner`n..

Så så Joachim, du kommer sikkert ikke til å savne den mer når du ser den til sesongen 2k13 :D Mohaha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Løft panseret litt i fremkant så vannet renner sakte bakover og av panseret når det regner, slik at det "ruster bakover" i bilens fartsretning, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg er ikke selv noen fan av rustpanser, men folkens.. han har jo fortsatt bilens originalpanser i hvitt.. Dette er bare et ekstrapanser han for gøy kan veksle på å ha på bilen, et allerede "skrotet" panser pga rust. Er det dette han har lyst til er det bare å la han gjøre det, after all så er det jo ikke deres bil!

skjønner skjønner :)

virker ikke som at det er alle som skjønner at jeg fortsatt har det hvite :) er kun for morro og for og se hvordan det kan bli, jeg har litt troa :)

faen, du har jo fått rusta du.. det hakke mitt skikkelig enna :/ hmmm er morro å gjøre sånne små ting som ikke er så nøye å koster så mye.. ingen har likt da ihvertfall ;)

hva har jeg og tape?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går igjenom bildene på mobilen i ny og ne, merker godt at jeg faktisk savner den her en god del selvom jeg var dritt lei hele bilen.. må få meg en e28 igjen og fullføre planene når tid, penger og verksted er på plass! :D

http://i1129.photobucket.com/albums/m50 ... 0263-1.jpg

sjønner at du savner den!! hehe å du kødder, så det nå :lol:

jeg må få ferdig pansere mitt ser jeg! var bilen din jeg fikk frelsa fra faktisk! :applause:

har du plass å peng, hva venter du på da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...