Nytern Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Synes den var finfin på de første bildene, i mine øyne er den litt fjortiss nå. Litt mye dilldall, imponerer sikkert ungdommen da Jeg synes du bør stille ut! Skal aldri være redd for å kjøre sitt eget løp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Hehe, er slikt ungdomen lika veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Bmw felger selges! 225/55*16 med Nokian hakkapeliitta 7 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Noen som har erfaring med DTM eksos ifra Torshov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Noen som har erfaring med DTM eksos ifra Torshov? Vil hvertfall ikke se bra ut på bilen din hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Hmm... Hva burde jeg ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Haha, DTM ja, kjør på om du vil fortsette å lage ungdomsstil, men kan si allerede at du får en del negative tilbakemeldinger fra dette forumet da. Eisenmann har bra eksos, Remus, Supersprint, Magnaflow osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Her har du desverre i mine øyner ødelagt en pen Bmw. Synes den så penest ut når du fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Hmm... Det er ikke bra, syns den er litt fin jeg da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Da er bilen solgt... Får lage en ny tråd om nye bilen når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Lov å spørre hvor mye den gikk for? Hvilken bil blir neste da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Den gikk for 94 600 Nye bilen er en 320 diesel M-sport 2 2004 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Bilen! Er tilsalgs om noen er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Lovende utviklig dette, innen du er 20 har du sikkert hatt 30 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå