Gå til innhold

noen som har sett bilen min? NY INFO SIDE 1

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

Som en bekjent sa: Hvis du sitter i en bil uten bremser eller mulighet til å stanse som er på vei ned en bratt bakke, og i bunnen av den bakken er det ett gangfelt hvor det går to mennesker over. Den ene er en nordmann og den andre en innvandrer(pakkis, albaner, kurder etc)og du kommer uansett til å kjøre ned og drepe en av dem. Hvem velger du å "ofre"?

Vigrid ringte, de liker ikke at du siterer dem...

Hvem kan si noe slikt?!?!

Enig, faen til lavmål..[/quot

Jeg hadde sikta på den tynneste av de for å få minst mulig skade på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som en bekjent sa: Hvis du sitter i en bil uten bremser eller mulighet til å stanse som er på vei ned en bratt bakke, og i bunnen av den bakken er det ett gangfelt hvor det går to mennesker over. Den ene er en nordmann og den andre en innvandrer(pakkis, albaner, kurder etc)og du kommer uansett til å kjøre ned og drepe en av dem. Hvem velger du å "ofre"?

sett det opp på en annen måte. nordamannen er broren din og innvandrerer en en vilt fremmed:)

tilbake til tråden. noen som har sett bilen min?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil å "ofre" noen da men..

Hvis du er i en sånn situasjon hvor du virkelig MÅTTE velge, og hadde hatt tid til å velge (urealistisk) så er det mest logiske i mitt hode å unngå nordmannen. Rimelig mye større sjans for at utlendingen er en belastning for samfunnet, enten det er ved å være kriminell, ha en hel haug med trygder uten å bidra så mye tilbake.. Så om man ser på det sånn, så er det mitt valg.

Men så vil jeg også si at det ikke er en ønsket situasjon, og vil ikke ha noe hets for at jeg ønsker å kjøre på noen som helst. Jeg bare sier det jeg mener om at det er prosentvis mer kriminalitet og generell faenskap med folk fra andre land. Snakker av mange erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil å "ofre" noen da men..

Hvis du er i en sånn situasjon hvor du virkelig MÅTTE velge, og hadde hatt tid til å velge (urealistisk) så er det mest logiske i mitt hode å unngå nordmannen. Rimelig mye større sjans for at utlendingen er en belastning for samfunnet, enten det er ved å være kriminell, ha en hel haug med trygder uten å bidra så mye tilbake.. Så om man ser på det sånn, så er det mitt valg.

Men så vil jeg også si at det ikke er en ønsket situasjon, og vil ikke ha noe hets for at jeg ønsker å kjøre på noen som helst. Jeg bare sier det jeg mener om at det er prosentvis mer kriminalitet og generell faenskap med folk fra andre land. Snakker av mange erfaringer..

Hva om nordmannen er var en trygda voldtektsmann, og den mørke var

grønnsakshandleren på hjørnet som skaper arbeidsplasser og betaler skatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om nordmannen er var en trygda voldtektsmann, og den mørke var

grønnsakshandleren på hjørnet som skaper arbeidsplasser og betaler skatt?

Hvis man leser statistikker så er det sjelden slik.., Men omvendt.

Statistikker kan man også stole 100% på, siden de kommer fra politiet. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leser statistikker så er det sjelden slik.., Men omvendt.

Statistikker kan man også stole 100% på, siden de kommer fra politiet. ;-)

Dette er vel ikke helt korrekt. Jeg formoder at det kun er dømte kriminelle som er aktuelle i statistikker og dermed snakker vi kun om domstolene og evt. kriminalomsorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vigrid ringte, de liker ikke at du siterer dem...

Hvem kan si noe slikt?!?!

Man kan vel si det slik at vedkommende har hatt noe dårlige erfaringer med innvandrere! Men han er på samme måte dritt lei av de innvanrerene som kun er en belastning for samfunnet og som rett og slett gir faen i å respektere vår kultur og lov. Og hva om du stillte en kurder eller muslim akkurat dette spørsmålet om hvem som skulle "ofres" for å si det sånn, Nordmannen eller en av deres egene. Er vel ikke særlig tvil om hva valget hadde blitt så jeg skjønner ikke hva dere roper så høyt for :roll: Typisk norske tendenser spør du meg :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud..

Javel, Statistikker fra domstolene...

... og domstolene kan du stole på.

Husk at vi, i motsetning til de aller fleste ikke-vestlige landene, har en tredeling av makten i Norge jmf. den franske filosofen Montesquieu´s prinsipper for en rettsstat fra 1750 tallet.

Det er den lovgivende myndighet (stortinget), den utøvende myndighet (regjeringen... og politiet er en etat under justisdepartementet som er et av flere departementer i regjeringen) og den dømmende myndighet (domstolene).

I de aller fleste muslimske landene har de også en religiøs myndighet (altså imamer og andre religiøst lærde) som er plassert på nivå med den dømmende myndighet. Kristendommen (altså den protestantiske delen av den som vi tilhører) ble imidlertid reformert på 1500 tallet og dette reduserte makten til den religiøse myndigheten som tidligere hadde vært vatikanet og paven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle slutte å poste her på Bimmers fordi jeg ikke har BMW lenger, men må bare få sagt det: For en jævla idiotisk tråd. Mange tøffe tryner bak PC-skjermene her.

Vet dere hvorfor innvandrerne i Storbritannia som regel er ordentlige? Jo, fordi britene er beinharde folk og gir en juling om en ikke oppfører seg. Hva gjør etniske nordmenn i Norge? Jo, sitter på norske forum og snakker om hvor fæler innvandrerne er. SNAKKER. Før du drar "alle har rett til å si sin mening" kortet: skal du bare syte og klage så føler jeg oppriktig synd på deg. Gå og tenn et jævla lys for barn som sulter i hjel og send en jævla engel til Japan.

Hele forbanna tråden er en jævla stor oppfordring for utlendinger å bare fortsette å voldta, snylte på trygden og sette fyr på asylmottak for det er bildet nordmenn sitter igjen med nå uansett.

Og hva faen forventet man egentlig?? Har du minste anelse fornuft i skallen så sier det seg selv at en som har løpt rundt som barnesoldat i hjemlandet ikke vil oppføre seg som sivilisert person! "Ja fy faen, der sitter de stygge somalierne på Grønland og tygger khat!" Dem har gjort det hele livet før dem havna i Norge (av alle steder??) og hva en får en til å tro at dem skal slutte med det med en gang de krysser grensa?? Og er det egentlig rart at de setter fyr på asylmottak når dem blir stua inn i et rom med andre apekatter og kommer seg ingen steder på flere ÅR av sitt liv?

Også ikke skille mellom type kriminalitet (noe som statistikken ikke viser), type folkeslag som står mellom de ulike type kriminalitet og type utlending da. Det er også godt jobba.

Og før noen spør hva gjør meg i stand i til å si noe om statistikk, så er det fordi jeg har utdanning i dette og vet og har blitt lært at statistikk har mange, mange grunner til å ikke tatt inn uten kritikk. Mener å ha lest at drapene i Norge gjort av innvandrere og "arbeidsgjester" (som også stjeler, dreper og driver annet faenskap) er mot andre innvandrere/utlendinger.

Skal dem ha slutt på voldtektene så kjør en batong dekket av glasskår oppi ræva til afrikanerne som voldtar så tar det fort slutt og.

Og til slutt: Fy faen som nordmenn lurer en også! Ta en titt på selger/kjøper-tråden her inne. Tror dere det bare er utlendinger som blir nevnt hele jævla veien eller?? Denne forbanna naiviteten til nordmenn som sier at UTLENDINGEN er kjeltringen og "aldri" nordmannen, kommer til å gå rundt og bite nordmenn i ræva en etter en. Det er tross alt NORDMENN som sitter bak så å si ALLE organiserte svindlerforsøk via telefon, internett o.l. så FUCK YOU om du er naiv og tror at utlendinger fortsatt alltid er verst. Ikke minst, jeg tør ikke gå inn på hvor ofte en etnisk nordmann spør om han kan få litt under bordet...

Jævla nisser ass. Kom igjen a, syt litt mer på forumet - kanskje det blir en voldtekt mindre i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den statistikken du finner hos Statistisk Sentralbyrå (SSB) skiller mellom regional etnisitet, kjønn og alder (altså ikke religion).

Jeg forstår din frustrasjon og jeg er også langt på vei enig med deg. Saken er imidlertid at de aller færreste av oss har personlig erfaring med voldelige og kriminelle mennesker (etniske nordmenn som innvandrere). Dette er helt klart et viktig poeng i denne diskusjonen, men det forhindrer naturligvis ikke at folk, i likhet med deg, blir frustrert over hva de leser og hører daglig om problemer med integrasjonen.

Det blir imidlertid helt feil hvis vi av mangel på personlig erfaring ikke skal kunne ta stilling til problemene innvandringen... og mange av problemene er uten tvil svært alvorlige. Jeg terper litt nå, men det avgjørende er hvordan vi diskuterer... ikke det faktum at vi diskuterer.

By the way... vi har en moderator som kun kjører VW... så det er intet problem for oss at du ikke kjører BMW... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN.. Hva hadde skjedd om vi nordmenn bygde en kirke i et muslimsk land? hmm... tankevekker.

Det som hadde skjedd er at du måtte finnet deg en plass der du hadde tenkt å bygge kirken, også må du finne ut hvordan den skal være osv.. Også når den er ferdig bygd så kan du være glad:)

Finnes mange kirker fra før i alle muslimske land! Så gratulerer om du bygger en til.

Vedder på at ikke en eneste politiker som sitter på stortinget hadde turt å gå gjennom grønnland etter klokka 22 en vanlig kveld.. og ikke faen om noen av de hadde turt å stå å vente på bussen utenfor oslo-s heller..

Hvorfor skal ikke en politiker ikke tørre å gå gjennom grønnland etter klokken 22? Har du gjort det selv? Det er mange norske som går igjennom grønnland etter klokken 22, som det ikke skjer noe med, men den dagen det står i avisen så skal vi liksom tro at alle norske som går igjennom grønnland skal det skje noe med...

Hver dag utenfor der jeg bor ser jeg små innvandrerbarn lage helvete midt foran trynet på foreldrene, ikke en gang har de sagt ifra at det de gjør er galt. Velte på mopeder, sykler, det er helt ok det...

Altså når du er innenfor dette så vil jeg si at jeg kan komme med like mye dritt om norske barn som gjør ting de ikke skal, f.eks her jeg bor så fyrte 3 norske ungdommer/barn på 12 en hel skole.. Det her kan gå begge veier.. Så lite vits å ta med innvandrerbarn i denne diskusjonen.. ALLE BARN GJØR NOE DUMT.

For å si det slik.. Hadde jeg kommet til et muslimsk land, Ikke faen om jeg hadde fått penger fra sosialen der, Hadde jeg spurt etter en kirke hadde jeg blitt skutt, hadde jeg sagt hei til ei dame måtte hun ha tatt selvmord, Hadde jeg drukket alkohol hadde jeg blitt kasta ut av landet...

Du tar så feil at det ikke er mulig, kan vedde på at når du skrev det der så satt du med null fakta og null anelse på hva du skrev

Så du mener at du hadde blitt skutt om du hadde spurt om en kirke i utlandet, du vet at det finnes så sykt mange kirker rundt om kring i utlandet, da tenker jeg på pakistan, irak, palestina osv.. Vet ikke om du vet det her men virker som du ikke vet det, så finnes det kristne i utlandet også, både i pakistan, irak osv.. Og det er ingen av dem som blir skutt om de spør hvor kirken ligger.

Når jeg er i hjemmelandet, så drikker jeg alkohol med andre i familien.. Ingen som bryr seg.. Og selv om de er muslimer betyr ikke det at alle muslimer ikke drikker alkohol. Det er mange som drikker alkohol blant utlendinger, så slapp av du blir ikke kasta ut..

Jeg har mista all respekt for utlendinger, utenom de jeg kjenner som jeg vet er alright..

Og det er mange du ikke kjenner som er alright'e... Så du mister all respekten for utlendinger du ikke kjenner.. Hva om du blir kjent med en da, får du plutselig respekt for han da eller?

Skrev dette innlegget kun for å rette deg opp og vise at du må kunne litt om ting før du snakker ut.

Jeg er like glad i alle mennesker, vi alle er født med vår egen kultur og religion. Og jeg ser på alle mennesker på samme måte. Vi alle er helt forskjellige, og det finnes gode og dårlig mennesker overalt samme hva slags religion eller kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke se til helvette å starte en.tråd, eller legge til hverandre på facebook eller MSN? Jævla unødvendig av ALLE å syte gjennom hele tråden her. Støtter hva Noekult sa. Trodde du var en "regelrytter" Fredrik. Ser ikke helt hva du ødelegger denne tråden med? Sammen med mange andre og såklart. Men av ALLE, trodde jeg ikke du dro frem tåpelig fakta i en tråd som ikke har noe med innvandrere og den slags å gjøre. Faen så ute av kontroll flere Topicer blir. Er til å spy oppover av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...