Gå til innhold

noen som har sett bilen min? NY INFO SIDE 1

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg provoserer kun grunnet alle rasistiske innleggene her...

Jeg har respekt for at du oppfatter noen av innleggene i tråden på denne måten og dette er også grunnlaget for mitt engasjement i tråden. De aller fleste er enig i at rasistiske uttalelser er noe vi bør holde oss for gode til og på den måten er tråden absolutt rimelig fornuftig til tross for avsporingen.

Mange ser imidlertid ikke skogen for bare trær så snart diskusjonene her inne og de fleste andre steder såvidt kommer inn på innvandring/innvandrere (direkte som indirekte) og da går det etter min mening helt galt. Du "blokkerer" f.eks totalt, poster meningsløse innlegg og oppfører deg generelt som en barnslig bajas. Slikt skaper hverken respekt for deg eller din sak. Akkurat det siste synes jeg faktisk er litt trist iom. at du helt klart burde ha alle fordeler av at vi kan diskutere innvandring/innvandrere på en normal og respektfull måte. Med utrykkene respekt og respektfull mener jeg i denne sammenhengen anstendig og dannet.

Tråden er ikke slettet eller stengt og det er med vilje at dette ikke er gjort. De uttalelsene som Fredrik 90 kom med er totalt tilbakevist i tråden og dette ble sogar gjort på et tidlig tidspunkt i diskusjonen. Stort sett alle de senere innleggene i diskusjonen handler om hvorfor tråden ikke skulle slettes/stenges samt dine bajasinnlegg. Husk også å skille sak og person her inne. At du ikke liker meg rettferdiggjør ikke at du forsøker å ødelegge diskusjonene her inne. Da ødelegger du for alle andre også. Liker du ikke diskusjonene får du holde deg vekk og gjøre noe annet enn å ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja skyld på utlendingen!!!

:)

Det gjør jeg ikke så det er en misforståelse, men du må lære å beherske temperamentet. Alt jeg vil er at vi omtaler innbyggere i Norge på en skikkelig og normal måte. Innvandringen er bestemt ikke uten feil og mangler, men like lite som en norsk kriminell er bedre enn en utenlandsk kriminell hjelper det å feie feilene og manglene under teppet. Vi må tåle å snakke åpent om utfordringene... også her inne der det faller naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR ANMELDT DET!:P så nå venter jeg bare på at de skal få fingern ut av ræva og gjøre noe med det. noe jeg tviler på at de gjør. for de har alt formange moper med trim og ta nå som moped sesongen er i gang:)

Er dette virkelig tillfelle? I såfall så minner det ikke så rent lite om politiet her i byen, her er det også trimma mopeder og påhengere på joller som har førsteprioritet. Går etter dissa fordi dem er lettere å ta vettu, orker ikke ut å leite etter stjålene biler, voldtektsmenn og blottere ved barneskoler. Bare ikke gi deg, ikke farlig å mase litt på Politiet fordi det er tross alt dems oppgave å finne ut om dette her. Stå på! :)

Wicky:

Nå må du faen meg ta å gi deg! Hvor gammel er du egentelig? Er helt utrolig at du ikke er utestengt herifra for lenge siden med den drittungeoppførslen din. Du er jo akkurat som drittungene i barnehagen dama jobber i, noe ho selv sier etter å ha lest igjennom tråden her.

Gjør deg selv og oss andre her en tjeneste å ta deg i det minste en ukes freie fra Bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns enkelte her inne kan blåse i å skrive innlegg hvis de ikke har noe fornuftig å si!! Makan...

Trådstarter har mista bilen sin og tar det hele med overraskende god humør og tålmodighet. Hvertfall mye mer enn jeg hadde klart og mange bekjente hadde klart! Det står det veldig stor respekt av. Virker som en hyggelig fyr og. Håper virkelig at du får tilbake bilen din!

Syns ikke det har vært rasistiske innlegg her inne. Folk flest er som meg veldig frustrert over situasjonen med innvandring og utlendinger. Tror ingen som har skrevet til nå er direkte rasister, men uttrykker bare sin frustrasjon slik som jeg gjorde.

Fredrik90: Det var ikke målet mitt å påpeke at nordmenn er verst på statistikker, og det vet jo alle til nå. Målet mitt var bare å påpeke at det er mye søppel der ute blant nordmenn og, og det også i mishandlingskriminalitet! Jeg var heller ikke overrasket... Pakke kan du gjøre sjæl, så tøff som du er.

Forresten, kan trådstarter liste opp hvor han har lagt ut info om at bilen er stjålet? Så kan vi andre se på den lista, og kanskje anbefale noen andre steder som ikke er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare lagt ut info her:) vet den er oppi oslo en plass!

Evald Ryghs gate 4 A, 0173 Oslo

Magnus' gate 9, 0650 Oslo

Tjernfaret 33, 0956 Oslo

St Jørgens vei 61, 0662 Oslo

Teglverksgata 8, 0553 Oslo

Engebrets vei 5, 0275 Oslo

jeg VET den står på en av de adressene:P bare ikke hvem:P hadde vert fint om noen som bodde i nærheten kunne svinga innom:) bare skrive her hvem av de adressene som har blitt sett på så jeg kan stryke de ut og kansje sumere meg til hvem av de den står på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02800:) jeg vet det pga han soppen har skrivi under med mitt navn på omreg lappen. så den står halveis omregistrer på en eller annen roger pedersen. MEN han får jo ikke vognkort eller noe på den før jeg har levert inn vognkortet som jeg har liggende her hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...