Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fant også ut at jeg må kontrollere fuktsperre på venstre bakdør.. :roll:

Samme her :roll:

Tok høyre bak for et par måneder siden.. :applause:

Skrevet

Jeg får si helgen.

Helgen har gått til å bytte diff og driv aks, led angel, pedal sett, bremse sensorer, skrudd ut sete for å bytte sikkerhetsbelte lås, men koblingene var feil :(

det har jeg gjort med E39 min i helgen, men jeg har også lært samboren min åssen man bytte ut coilovers sette på hennes E46. syns henne var kjempe flink. moro når hu vil lære å skru =)

helgen gikk også å ta olje fluch, olje skift og oljefilter bytte på E39, E46 og passaten til søstra mi.

merker på kroppen at man har stått noen timer under bukken :)

Skrevet

Kjøpt bremseskive forran da det er kast i dem så blir å bytte etter eu kontroll som er nå om 20 min:)

Eu godkjent me 0 feil. 1000kr ut av vindue for nye bremseskive:S jaja bytta dem uansett e:)

Skrevet

Idag fikk jeg bak setevarme fra E38. Koplet sammen og tok en test. Voila den virket :D . Disse skal montere på bak sete på E39.

xw1lvcchwsxuq5bknzvr.jpg

czijf28bowxt79sastwr.jpg

o9ixn020o7n20pakzike.jpg

Skrevet

Jeg brukte hele dag til bilen. Har lagt opp ledningsett for bak varmesete. Installerte varme elementer og testing OK. :D

m165y3gey0nqgy890krz.jpg

mnq2xgibx315vlxksoen.jpg

Skrevet

Ble veldig bra, imponert :) Men skjønner ikke poenget, du sitter jo foran i en E39? Har vel ikke privatsjåfør? Isåfall burde man heller kjøre F01 760Li :D Skal de bak ha det varmt?? :P

Skrevet
Ble veldig bra, imponert :) Men skjønner ikke poenget, du sitter jo foran i en E39? Har vel ikke privatsjåfør? Isåfall burde man heller kjøre F01 760Li :D Skal de bak ha det varmt?? :P

Jeg har 2 små barn, skjønner du. De klager " det er så kaldt" i hele vinteren. Jeg tenker på barn, ikke bare meg. :D

Skrevet

Klistret på de nye, grelle røde skilt oblatene som satans vegvesen sender ut til alle for tiden.

Ellers fikk bilen en vask og en runde med voks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...