Alpejohn Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Fant også ut at jeg må kontrollere fuktsperre på venstre bakdør.. Samme her Tok høyre bak for et par måneder siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg får si helgen. Helgen har gått til å bytte diff og driv aks, led angel, pedal sett, bremse sensorer, skrudd ut sete for å bytte sikkerhetsbelte lås, men koblingene var feil det har jeg gjort med E39 min i helgen, men jeg har også lært samboren min åssen man bytte ut coilovers sette på hennes E46. syns henne var kjempe flink. moro når hu vil lære å skru =) helgen gikk også å ta olje fluch, olje skift og oljefilter bytte på E39, E46 og passaten til søstra mi. merker på kroppen at man har stått noen timer under bukken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Kjøpt bremseskive forran da det er kast i dem så blir å bytte etter eu kontroll som er nå om 20 min:) Eu godkjent me 0 feil. 1000kr ut av vindue for nye bremseskive:S jaja bytta dem uansett e:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Har hatt nede bunnpanna på bilen i dag og satt fast drevet til oljepumpa som hadde løsnet.. Bmw 545i e28:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Bestilt eksos og bagasjeroms-gulv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Idag fikk jeg bak setevarme fra E38. Koplet sammen og tok en test. Voila den virket . Disse skal montere på bak sete på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Jeg brukte hele dag til bilen. Har lagt opp ledningsett for bak varmesete. Installerte varme elementer og testing OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Nå er jeg ferdig med installert bak varmesete fra E38 på en E39. Det var godt med varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Ble veldig bra, imponert Men skjønner ikke poenget, du sitter jo foran i en E39? Har vel ikke privatsjåfør? Isåfall burde man heller kjøre F01 760Li Skal de bak ha det varmt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Ble veldig bra, imponert Men skjønner ikke poenget, du sitter jo foran i en E39? Har vel ikke privatsjåfør? Isåfall burde man heller kjøre F01 760Li Skal de bak ha det varmt?? Jeg har 2 små barn, skjønner du. De klager " det er så kaldt" i hele vinteren. Jeg tenker på barn, ikke bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Fin oppgradering mudbug Igår byttet jeg olje på e46`n 204.00 har den gått nå. Var klar for ny BMW olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Har du 2 barn, så skjønner jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lande Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Fikset vindusheisen på min E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Klistret på de nye, grelle røde skilt oblatene som satans vegvesen sender ut til alle for tiden. Ellers fikk bilen en vask og en runde med voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 i dag har jeg byttet viduslista på førerdøra og kløyvd over en stein i 120km-t. et jævlig smell:) så heisa jeg bilen en halv tomme forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå