mudbug Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Noe så spennende som å forsøke å tette en sprekk i plastikdelen på radiatoren min.Skrapte rent, slipte med med pussepapir for å øke heftemuligheten og brukte så plast-aid og la godt rundt og over sprekken. Får se om det holder. Klarte å miste en lykt jeg brukte for litt ekstra lys så måtte av med plastdekselet under motoren og på toppen av alt. Ikke akkurat vakkert, men håper det er godt nok funksjonelt: Har du prøvd silikon BMW Drei bond 1205 som man bruker på toppdeksel??? Den sitter skikkerlig fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Hei, har nok ikke det. Var ikke klar over at den finnes engang. Det er mulig tec7 hadde holdt, men underlaget var ikke rent nok + at det lakk litt frostvæske da nivået var ganske høyt i radiatoren. Så ikke skikkelig godt feste. Får se i kveld om gugga jeg hadde på nå + forarbeidet holdt til bestått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 her er det jeg har gjort idag og i går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 har du lik styrke på begge lysene da? Ja det som gjere det så merkeleg. Får også feilmelding om frontlys, bremselys og nivåregulering (den har ver feilsøkt tilbake til 2002). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 her er det jeg har gjort idag og i går:) Motor er det da? Har du grill og bakrutesenker til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Tatt alle setene i bilen, brukt chemical guys green clean og våtsuger fra biltema funket veldig bra det. Setene ble myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Ferdig flyttet over og bygd om til manuel kasse:) bare kosen igjen no. par 3 timers jobb 2L 24 ventiler vanos med getrag kasse. prøve og se om jeg får dradd den inn i lakkboksen etter syden. vil ha den mere lilla og med hvite felger. og litt til idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 her er det jeg har gjort idag og i går:) Motor er det da? Har du grill og bakrutesenker til salgs? 2l vanos 24 ventiler med getrag kasse:) og ombygd til manuel fra automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 I går: Bytta kupèfilter aktivt kull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Brant opp bakdekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Idag leverte jeg fra meg bilen til gutta på hurtigruta så de fikk kjørt den ombord;) Fin oppgradering mudbug Igår byttet jeg olje på e46`n 204.00 har den gått nå. Var klar for ny BMW olje Enda BMW ikke lager olje;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 har du lik styrke på begge lysene da? Ja det som gjere det så merkeleg. Får også feilmelding om frontlys, bremselys og nivåregulering (den har ver feilsøkt tilbake til 2002). vedder NESTEN på at det er lysmodulen din som er gåen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Skiftet komplett ledningsnett ifra en e34 til en annen og dratt ut interiør i begge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 kom hjem fra nordsjø. tok en runde med sjekking av bilen før jeg tar 4 ukers bilferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 I går fant jeg ut at det fortsatt lekker litt rundt radiatoren. Et siste forsøk i dag med litt sliping og liming i dag før jeg må krype til korset og få tak i ny. ( blir nok å kjøpe fra Schmiedmann til ca 1750 ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå