vingebil411 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Idag byttet eg faktisk tilbake til Halogen AE pærer fra LED synest ikkje det ser så gale ut med halogen egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Fikk gjort ganske my med bilen Bytta toppakning, borra hull til vacum i innsuget og satt på nippler. Skal ha det til turbotrykksmåler og dumpventil. Lakkerte også noen deksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Idag byttet eg faktisk tilbake til Halogen AE pærer fra LED synest ikkje det ser så gale ut med halogen egentlig Synes faktisk at vanlige halogen ser best ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 kjørte nye bilen fra tysse ved bergen og hjem. 0,75 på mila for en m3 motor ekke verst i motsetning til m20b25 ix'n som lå på literen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 kjørte nye bilen fra tysse ved bergen og hjem. 0,75 på mila for en m3 motor ekke verst i motsetning til m20b25 ix'n som lå på literen b20en min ligge på 0,8 så det kan vell siest greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 kjørte nye bilen fra tysse ved bergen og hjem. 0,75 på mila for en m3 motor ekke verst i motsetning til m20b25 ix'n som lå på literen Turen gikk greit altså ?? Takk for en hyggelig handel & Lykke til med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Da det ikke leveres Blackline lykter til E61 så monterte jeg Lamin-x. Med og uten Lamin-x. Med og uten Lamin-x. Med Lamin-x Og når lyktene var demontert så fikk jeg lagt voks på lakken bak lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 kjørte nye bilen fra tysse ved bergen og hjem. 0,75 på mila for en m3 motor ekke verst i motsetning til m20b25 ix'n som lå på literen Turen gikk greit altså ?? Takk for en hyggelig handel & Lykke til med bilen kom meg hjem uten problemer ivaffall bare å få tatt seg en dag og fjerne litt kanarifugler nå (div småfeil for de som ikke skjønte den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Bytta viskeroverføring, spylertank, spylepumpe og bytta til orange blinklys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 satte på turbo og kjinnet bilen for å se om bet blir noe oljetrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 I dag ødela jeg frontfangern, deler av lykter og mista et grøftelys på min kjære E90 320i! Tar jeg ikke feil så mangler jeg innerskjerm på førerside foran og. Sku kanskje hatt Hilux her i Finnmark:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Har lakkert ferdig m3 fanger og prøvemontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Første håndvask i 2012 masse riper etter vinteren men våren har kommet til Åndalsnes å jeg greide ikke holde meg lengere stålfelgene er ganske så midlertidi, egentli bare til jeg får rota meg til å bestilt 2 nye 20`` til sommerhjulene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Bytta fjører og dempere. Gikk fra kav råtne FK coilovers til M-tech dempere m/eibach fjører. Ble en helt annen bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 I går vaska bilen lett og spylte godt under siden jeg skulle ha den på eu sjekk i dag tidlig. I dag: Fått sleden EU godkjent uten feil! glemte å spørre verkstedfyren på NAF om han så noe svineri under bilen eller lignende, men eneste han nevnte var svetting på kardangen... men men... "null hull" som tannlegen ville sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå