Stonescream Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg starta bilen uten at filterboksa var skikkelig på (satte på filteret på tomgangsmotoren, men ikke helt på plass selve boksa) for å se om jeg så vannlekkasjen bedre, men mulig det er så lett at belgen har løsna litt fra selve motoren og jeg så det ikke i halvmørket nå i kveld. Får prøve med litt startgass og kline noe tec7 eller lignende rundt der det er lekkasje slik at jeg kommer meg til Oslo på søndag uten store problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinE46 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Vasket og polert bilen skikkelig med Turtle Wax Black Box. Tok bare 6 timer, med full detail glans etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Fiksa løs luftbelg, fant lekkasje i plasten på radiator og putta en god haug med Tec7 på slik at det kanskje minsker litt. Vaska bilen utvendig og dama tok skinnrens og behandling på setene og vaska over bilen innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Idag har jeg kjøpt inn bil såpe fra meguiars, vaske hanske og tørkehåndkle Nå skal bimmern bli ordentlig ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Byttet plugger og montert deksler rundt dørhåndtak på Arbeidsbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Kjøpt msport felger til bimmern idag. Nå venter jeg bare på et par pakker til så jeg får montert på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Montert GS Performance camberplater på Z4en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jale Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 så på den tenkte hvordan i helvete bli kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Senket bilen med nivåreguleringen i dag, geniale greier. alt for å slippe å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 I går gjorde jeg følgende: - vasket bilen - clayet bilen - polerte bilen Idag har jeg diagnostisert en feil med AC-viften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Igår vasket jeg bilen. Idag regner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Igår vasket jeg bilen. Idag regner Er ikke det et merkelig fenomen!!?? HVER gang jeg vasker eller polerer bilen så kan du forbanne deg på at det regner enten 1t etter ferdig jobb eller så den påfølgende dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Bytta tåkelys pære.. 240kr på statoil!!!!! Sent from heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Bytta tåkelys pære.. 240kr på statoil!!!!! Gullbelagt og titantråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Bytta tåkelys pære.. 240kr på statoil!!!!! Gullbelagt og titantråd? Helt vanlig HB4 pære:p Sent from heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå