BmwM46 Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Kjøpt meg E36 vinterbil som jeg har styrt litt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Levert bort bilen for en liten puss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 ha fått rota meg te å bytte olje og oljefiltere i helga.. det var på tide for å si det sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Skifta hjullager forann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Byttet Servo-pumpe beholder & slanger samt dynamo. så da var bimmern på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Fått inn individual matter i "femmå" og Luftet M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kjøpt "ny" E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Fikk 3M headlight restoration kit i posten( dette skal testes i helga), samt gikk for alcantara trekk på gir/håndbrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har satt på igjen alle lister innvendigt på bakluka på touringen min smørt opp igjen viskeroverføringen på bakluka eller ruta,,, smurt opp kontaktene på pæreholderen og bestillt M5 fanger til bimmeren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Fikset interiør panel begge sider framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Fikk ordnet på sterioen i "femmå"... var uhyggelig mye støy, godt å få det bort Samt gitt den en vask etter en strabasiøs tur på landeveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 montert litt temp sensorer og mappa m30b25 turbo på 0,9 bars trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Kobla opp USA-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Kobla opp USA-lys Bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 byttet bremseskiver, bremse klosser, og bremseband Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå