wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 nye vinterhjul...trenger bare å få justert ned bilen på luft så blir den bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Koste meg med en diagnose i dag , fant ut at glødeplugg 5 og 6 var deffekt . . . Dette var tydeligvis ikke alvorlig nok til å varsles i I driven. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Oppdaga lekkasje på en servovæske-slange , og kjøpt nye høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 bremsa e28n igjen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 bremsa e28n igjen idag kan ikke bare skrive det uten og si resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 411hk og 590 nm på hjul på 1,6 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 411hk og 590 nm på hjul på 1,6 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Har det egentlig noe å si på godkjenninga i vognkortet? Kan de komme og si at du har trimma for mye og avskilte bilen? Bare lurer egentlig siden du fikk jo den godkjent med lavere effekt sist? (ps kjører ikke fra deg med volvoen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Ny bil? solgt gromvogna (7serien) var jo litt flott i grunn denne, tysk i allefall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Har det egentlig noe å si på godkjenninga i vognkortet? Kan de komme og si at du har trimma for mye og avskilte bilen? Bare lurer egentlig siden du fikk jo den godkjent med lavere effekt sist?(ps kjører ikke fra deg med volvoen... ) Må trykke på noen knapper i bilen for å få denne effekten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Jeg startet den etter 3 ukers stillstand, startet tvert, fikk batterivarsel, men batterivarslet forsvant rett etter start. Ladet batteriet før start. Alt -OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Ny bil? solgt gromvogna (7serien) var jo litt flott i grunn denne, tysk i allefall:D Ja den ble solgt i sommer og den nye s-klassen er faktisk helt kurant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Har det egentlig noe å si på godkjenninga i vognkortet? Kan de komme og si at du har trimma for mye og avskilte bilen? Bare lurer egentlig siden du fikk jo den godkjent med lavere effekt sist?(ps kjører ikke fra deg med volvoen... ) Må trykke på noen knapper i bilen for å få denne effekten ahaa...magic trix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Gikk slukøret ut for å konstntere at jeg måtte kjøpe nytt focalsett etter at det brått ble stilt på den ene siden i går kveld, monterte ut og koblet til en annen men fremdeles dødt. Faen da måtte det være forsterkeren som koster myye mer og kobla om litt for å få det bekrefta. Men nei, det var en phonoplugg som hadde rista løs og alt var i orden plutselig. Føltes ca akkurat like digg som å plutselig få noen tusenlapper Så da spanderte jeg på en en vask, og meg en pose øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 slenger en link på hva jeg har gjort i dag.. viewtopic.php?f=1&t=77192&p=2613625#p2613625 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå