Bayerfun Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Reparert LCM (viewtopic.php?f=1&t=253980) og fikset vindusviskerne på E39-en. Kom til å kløne borti hendelen mens viskerne var fryst fast i vinter, klunk og klank, staget til den venstre hoppet av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 fikk satt på nytt opphengslager på mellomakselen til cab'n, satte den på, så nå funker den uten u-lyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hadde handlevogna inne til Inspection II, hjulstillingskontroll/justering og bytte av vakuumpumpe. Så da er den også frisk som en laks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Ikke akkurat i dag, men slutten av forrige uke. Fikk gummi på felgene, montert coilovers og nye felger. Deilig med litt lavere og en god del stivere bil, spesielt med taket nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind94 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Skifta til sommerdekk, skifta skive og klosser ;D Brukte bare en og en halv time ^^ Litt fornøyd med det egentlig. Akkurat ferdig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 bytta viskosekobling, etterfylte servoolje, nytt batteri og nye pollenfiltre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Bytta den knekte lufteskrua på radiatoren, og vaska bilen nøye innvendig og utvendig. Må si det er mye mer kriker å kroker i motorrommet på min enn på Volvoen jeg vaska for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Fjernet rus for første gang:) Resultatet ble så som då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Fjernet rus for første gang:)Resultatet ble så som då Ja det er ikke bra å kjøre rundt med rus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Vasket den til 17 mai Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 I dag har jeg bestilt nytt oljefilter, og nye tennplugger. Ble Champion plugger denne gangen, får se om det er noe til tess. Tar service rundt hver 5000-6000 km, så jeg er nesten litt sent ute nå. Jeg vurderer dog gå litt opp fra 0w-30 viskositeten som er standard. Bilen brukes ganske hardt med jevne mellomrom, men jeg er ikke sikker på hva som blir riktig. 10w-60 blir nok litt mye liksom.. Er det noen som har noen godt begrunnede påstander for hvilken viskositet jeg bør bruke? (Nei, "fordi BMW bruker det som standard" er ikke en god begrunnelse ) Og i går laget jeg clutch stopper, hele saken ble meget pen og kosta meg hele 3,- eneste var at jeg kjøpte litt lange bolter så må ta av rundt en cm med baufila i dag for å ha litt justeringsmonn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 nye bremse skiver,klossa og slikt på alle fira hjula. 2 nye framdekk og hjulstillings kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Vasket, clayet og polert E65-en Nå gjenstår det å polere frontlyktene og bytte spredere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Bestilt nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Fått gjort mye med bilen, ikke idag men igår. Byttet veivhusvent, kupefilter, luftfilter, olje+filter, dieselfilter, lykteglass fremme, EGR ventil, xenon i nær&fjern og grepslist bak(var ledningsbrudd i den som var). Så idag blir det full shinings utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå