pedro Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Gått å kikket litt på en rustflekk på kanalen over skjørtet på caben og noe gummi og lakkslipp i mellom skjøten på torpedoveggen og kanalen/jekkfestet/bunnplaten. Skrudd av framskjermene på caben pga en rustflekk på kanal rett over sideskjørtet og litt rust i bunnen ved kanalen som var synlig. Ble en gedigen skuffelse når skjermene var tatt av. Her var det mye stygg rust som må sveises. Ikke synlig rust utenpå her. Rusten på framskjermen er fra en skade som har fått stått urørt i ett år. Ikke rust inni eller under. Ikke rust inni eller under skjermene. Men her kommer resultatet av 8 års vinterkjøring fram. Big surprise. Venstre framskjerm er rust og skadefri. Under er det mye stygg rust. "Større" sveisejobb dette. Blir å ta ut setene, løfte opp gulvteppet og kappe ut de rustne stykkene i morgen. Denne bilen får ikke sett mye salt etter at dette er gjort Blir å kjøre noe Japandritt til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Bytta gassfjærer til glassluka å bakluka idag, nå er den så sterk at den står i stiv kuling.. Og jeg risikerer og rive av trekket når jeg skal lukke luka.. Godt med alt som er gjort! Neste blir vel oljeservice og nye kupėfilter.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Fikk start på ny motoren! Har installert en M52B28 med M50B25 innsug, ledningsnett og motorstyring i min e36 coupe. Da er det bare resten å montere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Men her kommer resultatet av 8 års vinterkjøring fram. Big surprise. [ Bilde ] Hadde akkurat det samme på min også, nøyaktig samme sted bare enda verre. Var et hull rett inn i kupeen, fant fort ut hvorfor gulvteppet var vått når jeg kjørte i regnvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Ja Dette er noe av E36 syken Helt idiotisk med denne kanten fra forskjermen og inn til bunnplaten. Det samler seg sykt mye dritt og fukt der og bør gjøres rent minst en gang i året. Da må lokarien av og det må rengjøres skikkelig. Skjermene og torpedoveggen/ gulvseksjonen skal smøres inn med noe skikkelig guffe for å forhindre at dette skjer igjen med det første. Dette bør være ett service/ ettersynspunkt. Vår og Høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Bytta alt av bremser på E39'en i helga. Sykt godt å bli bekvitt hyling og risting ved nedbremsning. Ble så god som ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Etter å ha irritert meg over slapt og kjipt lydbilde noen uker gikk dagen i dag til å demontere alt av tepper og lister innvendig på venstre side av bilen samt av med alle dørtrekk. 2 stk Alpine PMX-F640 forsterkere lagt i bagasjerommet, Pioneer refrence 3-veis kit i fremdørene, 2-veis bak samt 2 stk slavebasser i taket, måtte også til med en 12" Pioneersub i lukket kasse. Da Alpine-forsterkerene har høynivå innganger ble den ene koblet direkte til orginal BMW Buisness spiller og preout fra en forsterker inn på den andre med separat styring til sub. Jaggu ble det grom lyd uten å være slitsomt samt at jeg fikk beholdt det orginale utseende i bilen og kjørekomputeren i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 kjørt fra lørenskog til kristiansund med 535 turbo og campingvogn.. det var nesten arti i tunnelllene her borte og folk som ville kjøre forbi meg i tunellene osv men det slapp di for dem tok meg ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Idag ble det chippet så har jeg vasket den 232hk og 507 NM var ikke feil Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Nytt innsats filter, med orginal look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 AAARGH En tur til GS fra Drammen til OSLAMABAD og tilbake i tett kø uten å få det jeg hadde bestilt. Aldri LEKKERT Pokker så irriterende. 2 gang på kort tid dette skjer. Surt selv om det var småplukk. Ble handlet inn 5,5l olje og ett filter, syntetisk oljetilsetning og motor rensemiddel for 1900kr som trøstekjøp. Sikkert en mannlig variant av å kjøpe gardiner. Må holde kjeft en stund om ting nå da, FOR DET KOMMER NOK EN: MEN OLJE OG DILL TIL BILEN HAR DU RÅD TIL Husker ikke om bergenserne sier DILL i farten, men noen lignende får jeg nok høre Hadde tikking på morgenen i dag og tenkte da at enten er det kjedestrammeren eller så er det ventilløfterene. Satser på at ett oljebytte hjelper på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Byttet til M5 speil: Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Moddet min fremtidige M-fanger, eller gitteret til fangeren. Kjøpte 2 bassporter og monterte i gitteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Øy Chris Bilder av ferdig resultat da? kjøling?Lys?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Har ikke lakkert eller montert M-fangeren på bilen. Venter på leppe fra GS og det ser ut som det kan ta litt tid. 1mnd og 1 uke siden jeg bestilte... Men hadde ikke tenkt til at de bassportene skulle ha en funksjon. Det er egentlig mest for utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå