codex Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Fått satt i ny "knott" til tåkelysa jeg satte i tideligere, så nå kan jeg skru de på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Polerte bilen med Meguiars 123 steps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 hvorfor bumpe en "hva har du gjort med bilen din" tråd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Glemt og klistra på oblatene.. Se på det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Skifta pærer i dashbord og pussa/lakkert speilhus og griller/rister nedenfor frontrute (e30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Satt inn ny CD spiller i dag. Dunker som faen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Tatt bort tec 7 som jeg forsøkte å tette radiatoren med, handla blaupunkt tha555 forsterker som skal inn etter hvert og satser på at jeg i morgen får kjøpt litt tynner og en liten pumpe slik at jeg kan tømme ut litt vann fra radiatoren uten å gå under bilen og limt radiatoren med nytt stoff uten at det blir vått av frostvæske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 I går - monterte konverteringskitt og kjører nå på ren Etanol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Renset skiltlysene bak og byttet pære. Men fortsatt feilmelding i check controllen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 har du lik styrke på begge lysene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Noe så spennende som å forsøke å tette en sprekk i plastikdelen på radiatoren min. Skrapte rent, slipte med med pussepapir for å øke heftemuligheten og brukte så plast-aid og la godt rundt og over sprekken. Får se om det holder. Klarte å miste en lykt jeg brukte for litt ekstra lys så måtte av med plastdekselet under motoren og på toppen av alt. Ikke akkurat vakkert, men håper det er godt nok funksjonelt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Hva med 2komponent lim? Det er bankers.. Eller prøve å smelte det sammen med loddebolt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 forsøkte med tec7, det holdt ikke. Nå har jeg brukt dette, http://www.plast-aid.com/ så satser på at det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Sorry feil plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå