turbina10 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Bytta LMM,vannpumpe,ratt og instrument på min E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 dette: må gjøre noe nytte av telefonkonsollen som sto i bilen når jeg handla den dab radio adapter nederst og tlf holder oppe, har loddet inn aux kabel på cdveksler inngangen (begge veier) slik at jeg kan høre på spotify og kople de sammen og høre på cdveksleren om jeg skulle ville det og, ikke peneste løsningen, men funker fikk inn ekstra sigarettennerstikk og til lading kjørte og delebilen ut av garasjen (spesielt å kjøre bil uten dører ) turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Sorte nyrer og lykteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Jeg laga skilt til bilen som jeg tenkte å bruke på treff og om jeg tar bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Monterte hengerfeste på e39'n av typen bosal, så jeg slapp og voldta bakfangeren med stygge utskjæringer som det originale har. Fikk også tatt noen rustflekker bak, og sinka det litt inntil jeg rekker og sandblåse det mot våren/sommeren. For ikke glemme støtdemperbytte foran med biltemaklemmer, var med livet som innsats, så da blir det handla nye klemmer før jeg tar andre siden. På e36'n så fant jeg nok et rusthull, full av overraskelser denne kjerra. Rustet hull i taket rundt takluka, så da har jeg jo noe og kose meg med stund til. S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 demonterte siste rest som skal av ix turing delebilen, bare bakstillinga og bensintanken +frontfanger og blekk igjen nå, men tar det når jeg vipper bilen rundt med traktoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Vasket innvendig og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 fant ut at det dab adapteret lager støy, trodde opprinnelig det var aux kabel løsninen som lagde støy, men med den rett i mobilen så er det null støy, men med dab adapteret på er det støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 fikk ferdig justert bakdøra på e34'n etter dørbytte. fantastisk "artig" pirkarbeid. så nå tåler bilen vann igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Kattevask inni og utpå. Deilig følelse med ren bil EDIT : kjøpte faktisk nytt batteri å bytta det utpå kvelden også. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Skiftet radiator så nå er det null lekkasje:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Byttet bunnpanne og olje på girkassa mi. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 tok ut motor av delebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 demonterte understellet og resta av delene jeg skulle ha fra delebilen og satte den på hengeren så den er klar til høggern lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 fiiiiineste bilde av en E30 ever <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå