Gå til innhold

E91 x-drive edition sport. Litt Performance og Hartge snacks

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

enig med de andre her.. veldig fin bil... var og så på en tilsvarende i våres bortsett fra at den hadde nok enda litt mer utstyr. Angrer litt på at jeg ikke handlet, men prisen ble litt vel drøy.

Kjenner jeg misunner deg automaten og navien, savner det veldig i min.

x-driven og m-pakke hadde også gjordt seg på min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken bil 8) Har du vurdert motoroppgradering, eller synes du det er nok krefter i bilen..? :)

Har bare hatt med 3 liter diesel i tidligere biler, så jeg synes ikke det er nok krefter nei.

Med en gang jeg fikk den, var jeg skuffet over motoren. Men nå nærmer den seg 5 tkm. og må si den kommer seg nå :D .

Blir nok ikke noe motoroppgradering pga. at jeg da mister 5 års garantien.

Prøvd med ACS og Hartge men de gir kun 2 års garanti.

En annen ting er vel at om jeg hadde tatt motoroppgradering, så hadde jeg ikke skrevet om det her.

Synes ikke at det er så lurt og kringkaste" Jeg har chippet bilen min". Div. myndigheter vil da gjerne ha sine avgiftskroner. Husk de leser også på div. bilforumer.

rigga bra de felgene ja!

:P:D:P:)

Pen bil du har der! Felgene passet som hånd i hanske også... skulle likt å sett den lavere, men da er jo poenget med x-drive delvis borte. Ellers ser jeg at 1'rn min virkelig må få seg HARTGE eksos snart :lol:

Fler planer for den her?

Sliter og med den at den skulle vært litt lavere, spesielt med 19" på. Dumt at sportsunderstell bortfaller når en velger X-drive. Vurderer om den kanskje skal litt ned til våren, men ikke mye.

Pokker det skulle vært en vinterhøyde og en sommerhøydeknapp på x-drive modellene.

Planer: Ikke så mye nå før vinteren, men kanskje karbon splittere foran hvis jeg får tak i?

Det glemte jeg jo såklart å nevne i den første posten min; Performance felgene gjorde seg fantastisk bra på bilen! :D

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se bilen med egne øyne, og de nye felgene gjorde seg meget bra på bilen.

Hva skal du gjøre med 18" 193M felgene da?

Har sett etter bilder av CF LCI m-sport splittere på sort bil, men har ikke funnet så mange.

Men her er en med orginalle splttere i alle fall.

c6nw9zf4bxyh6bd7jv9b.jpg

Flere bilder av bilen her:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=393909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se bilen med egne øyne, og de nye felgene gjorde seg meget bra på bilen.

Hva skal du gjøre med 18" 193M felgene da?

Har sett etter bilder av CF LCI m-sport splittere på sort bil, men har ikke funnet så mange.

Men her er en med orginalle splttere i alle fall.

c6nw9zf4bxyh6bd7jv9b.jpg

Flere bilder av bilen her:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=393909

Meget fornøyd med Performance felgene ja. 193M beholdes i tilfelle jeg skal på langtur (kanskje kjøre til spania neste år)

Klarte og søke opp på GS de originale splitterene, de kosta flesk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...