Gå til innhold

Frustrert over antall ukorrekte løsningsforslag!

Dorris
 Share

Anbefalte innlegg

Og jeg hadde vel kanskje trodd folk skulle klare å se at dette faktisk er ett problem inne her, istedefor å håne han som faktisk tar det opp!

Men det vitner vel bare om hvor usaklige folk kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vel, noe problem anser jeg det ikke for å være. Dette er noe man rett og slett ikke kommer utenom når man har et fora med 2000+ medlemmer. Det gjelder her som alle andre steder på Internett: Vær litt kritisk, og ikke svelg alt du leser rått.

Angående rettskriving, så er ikke det problemet jeg blir frustrert over. Derimot det å med overlegg skrive feil! Altså forsøk på dialektskriving og unødvendig nedkorting av ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet!

98% av gangene noen kommenterer et innlegg eks i Teknisk. Så gjør de det jo for å hjelpe ( selv om det ikke er rett) så gjør de jo så godt de kan.slik du holder på skremmer du jo vekk alle brukerene, ingen kommer til å tørre å komme med tips\råd vis man skal bli hengt ut vær gang det faktisk ikke var det som var galt.

Skrivefeil og dialekt er 2 forskjellige ting. kan ta meg som et eksempel, sliter med rettskriving. men skriver bokmål så tror nok folk skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet!

98% av gangene noen kommenterer et innlegg eks i Teknisk. Så gjør de det jo for å hjelpe ( selv om det ikke er rett) så gjør de jo så godt de kan.slik du holder på skremmer du jo vekk alle brukerene, ingen kommer til å tørre å komme med tips\råd vis man skal bli hengt ut vær gang det faktisk ikke var det som var galt.

Skrivefeil og dialekt er 2 forskjellige ting. kan ta meg som et eksempel, sliter med rettskriving. men skriver bokmål så tror nok folk skjønner hva jeg mener.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet!

Jeg er helt enig i dette synspunktet selv om jeg synes at man bør fortelle at man evt. bare har hørt rykter om eller bare tror det man skriver. Spesielt når det gjelder følsom og sensitiv motorelektronikk synes jeg at man bør være litt forsiktig med hva man skriver. Det er jo kjedelig hvis andre får ødelagt deres motorer pga. dine feilaktige opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet!

Jeg er helt enig i dette synspunktet selv om jeg synes at man bør fortelle at man evt. bare har hørt rykter om eller bare tror det man skriver. Spesielt når det gjelder følsom og sensitiv motorelektronikk synes jeg at man bør være litt forsiktig med hva man skriver. Det er jo kjedelig hvis andre får ødelagt deres motorer pga. dine feilaktige opplysninger.

Enig!

Men jeg syns brukerene er veldig flinke til akkuratt det, så ser ikke helt problemet til dorris ?

Så lenge man ikke kan dokumentere hva man skriver, så syns jeg de fleste her inne er flinke til å skrive det mer som tips.

"har du sjekket at den og den har strøm ?, har nemmelig hørt at vis den ikke har strøm så vil ikke dysene åpne" for eksempel. såklart alltid noen som kaster ut noe helt ut av det blå. men syns det er mer positiv hjelp en negativ hjelp her inne. skal ikke tro på alt man hører. Er vel noe man burde ha i bakhodet, mår man leser på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som klager over rettskrivning og feil ord sammensetning her.

Det har vel kanskje noe med at jeg suger i alt som heter teori, jeg har aldri vært teoretisk skole flink, kommer aldri til å bli det. Ferdig med det!

Dette henger kanskje sammen med at jeg er oppvokst i en garasje og kun vært opptatt av motoriserte ting siden jeg va 5-6 år gammel!

Derfor sitter jeg også med evnen til å forstå virkningen av f.eks en motor, eller oppbygningen av ett karosseri osv...!

Det er mulig jeg er tvers igjennom dum, sånn som dere framstiller meg, eller så har jeg bare ett poeng med at det er alt for mange av dere synsere som svarer på ting dere ikke har den minste aning om hvordan fungerer!

Mulig jeg framstår som et 14 åring, men dette forandrer nå fortsatt ikke poenget mitt!

Jeg har ett fagbrev, jeg har 20 års erfaring innen mekanikk og bil, og det viktigste, jeg holder kjeften min vist det er noe jeg ikke har greie på!

Dette eksempelet over her med den diesel saken var ett godt eksempel! Påståelige folk som egentlig ikke skjønner hvordan en motor fungerer, men skal fortsatt diskutere.

Dette er vel sikkert ikke leselig dette heller skjønner jeg!

Hehe, you make my day!

For min del så reagerte jeg mest på tonen i ditt første innlegg, og sammen med dårlige formuleringer frestod det mindre seriøst i mine øyne. At en moderator også har flyttet tråden og endret emnet understreker kanskje litt og?

Selv om det er en del feilinformasjon ute og går på forumet, så vil jeg heller si at normalt er heller tipsene 90% brukbare enn helt på jordet, slik du påstår, selv om enkelte mer avanserte emner genererer andre resultater.

Som mange er inne på synes jeg det er viktig at forumet holdes åpent og levende, samtidig som folk prøver å bruke hodet etter beste evne.

Kritikk er normalt en sunn ting, så lenge den er saklig! Ingen her som synes at du skal slutte å poste pga. manglende språkferdigheter, akkurat som ingen blir nektet å poste pga. manglende tekniske ferdigheter. Vil tro at om vi alle gjør vårt beste og bruker hodet litt så vil både språket og innholdet være til å leve med for de fleste?

Bare så det er understreket så har jeg og full forståelse for lese og skrivevansker, og stempler ingen som dum av den grunn, men å skrive fjortis/SMS-språk eller dialekt er noe helt annet. For øvrig, de i omgangskretsen min som gjør det best i dag har stortsett det til felles at de ikke gjorde det særlig bra på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også igjen da, hvorfor er detta i Teknisk delen av forumet???? Klarer dere ikke poste riktig når dere skal klage i det minste?

Også ere fælt til sutreunger det har blitt her inne i det siste? Ere ikke noen som klager over dialekt, så ere at folk er dumme. Folk kan svare hva de vil på et offentlig forum, slik er det. Herregud.

Om jeg vil svare at spjeldrekka på S54 er styrt av en potet med en lyspære mellom fordi det er det på min bil, så ødelegger ikke det noe mer enn at jeg blir sett på som en idiot og før eller siden banna fra forumet.

Tips Dorris: Ta en valium og slapp av, detta er slik forum er. Moderatorene har som oppgave og luke ut neka, og det tar tid.

Hahahahahahaaaa! :D:D Det er det mest komiske jeg har lest på flere uker, så utrolig godt skrevet :D:D:D Råbra!

Poeng til deg :wink:

Jeg liker poeng til meg :mrgreen:

På den annen side vil jeg trekke tilbake mitt utsagn om at Dorris skal ta seg en valium og ikke klage, da jeg er like frustrert over forumet selv om dagen. Men men jeg ser poenget fortsatt :)

Får få et poeng av meg du og da siden jeg fikk ett av deg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...