Gå til innhold

Org.98 E36 M3 RIP. NY ///M-BIL I GARAGEN! Org.05 E46 M3

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg mener også den er verd ~300.000,-

takstmann mener ~200.000,- Det er i mine øyne grovt underpriset.. Ikke det at jeg vil være kjip med å forlange for mye, men føler at noen prøver sette prisen lavest mulig og skylder på at dette er en meget spessiell og sjelden skadesak som er vanskelig å vurdere.. det er nå brukt over 2uker KUN for å finne verdi på bilen før kræsj!!!???

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også den er verd ~300.000,-

takstmann mener ~200.000,- Det er i mine øyne grovt underpriset.. Ikke det at jeg vil være kjip med å forlange for mye, men føler at noen prøver sette prisen lavest mulig og skylder på at dette er en meget spessiell og sjelden skadesak som er vanskelig å vurdere.. det er nå brukt over 2uker KUN for å finne verdi på bilen før kræsj!!!???

Takk:)

Få idioten til og finne deg en tilsvarende bil som din var før krasjen så får han se hva det koster.

Husker ikke ifarta men var ikke denne gått rundt 80.000 ?

200k er ett skamtilbud.....

Jeg vil tro rundt 270-280k.

Men sist og ikke minst. Stå på ditt og ikke gi etter for dem. Dem vil jo trossalt gi deg minst mulig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldingene, det er godt å se..

Morstan: Takk! .. Legg ut tråd om bilen din, vil gjerne se den! :) Du som har bygget eller?

Prøvde lage tråd i går, men fikk ikke opp bilder:/ Serveren er ikke nede IGJEN? :S

Og er ikke jeg som har bygget den, den ble bygget av "2fast4you" på forumet her:) BRA jobb må jeg si! Bortsett fra at hanskerom og sånn virker litt sånn slengt på plass. Løsnet noen skruer hele tiden i starten :P en er skrudd fint og helt sammen igjen :)

Prisverdi på din bil. Alt fra 250 000- 300 000 mener da jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart. Er ikke det poenget med forsikring da, at man skal få igjen penger til å kjøpe en tilsvarende bil?

Ikke gi deg på dette. En 3.2L med så lav km.stand er verdt mye mer enn 200k.

Edit: Du kan be takstmannen din om å ta en titt i denne tråden, så ser han hva folk som faktisk er langt over middels interessert sier hva denne bilen er(var) verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende han innom her, takk folkens! :)

Problemet er at han henviser til at det kun er spesielt interesserte som vil kjøpe denne bilen til slik pris, å da mener han at prisen skal være rettet mot ola nordmann!! -.-

OLA NORDMANN kjøper ikke en M3, han kjøper en VW-Golf stasjonsvogn eller toyota prius hybrid!...

Nok en gang må jeg si tusen takk for tilbakemeldinger og støtte.. Er ikke så mange på gata som forstår hvor mye denne bilen betydde for meg (det er jo bare en bil), men er nok mange her inne som forstår dette.. :) Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at han henviser til at det kun er spesielt interesserte som vil kjøpe denne bilen til slik pris, å da mener han at prisen skal være rettet mot ola nordmann!! -.-

Den begrunnelsen der holder ikke.

Hva hvis du hadde vraket en 2011 mod. Porsche Cayenne? Hadde takstmannen, da som nå, verdsatt den til ~2/3 av den reelle markedsverdien fordi Ola Nordmann ikke ville ha kjøpt en slik bil for hva den faktisk er verdt?!

For noe sprøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke hørt med Bmw Norge eller merkeforhandler hva de ville sagt en slik bil ville vært verdt? Og i tilfelle få dette skriftlig fra dem og gi til takstmann.

Når takstmann sier at kun spesielt interesserte ville betalt den summen for bilen, den er vel ikke salgbar til andre enn nettopp spesielt interesserte! Kjenner jeg blir oppgitt på dine vegne. Du har ikke prøvd å søke på mobile.de eller no for å se om du finner noenlunde tilsvarende den du har? For å se hva det vil komme på med avgifter og slikt ferdig registrert i Norge, å bruke som dokumentasjon til takstmann.

Stå på og ikke gi deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...