joachim sørlie Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Uffameg, leit og se en m3 sånn.. Men er bra det gikk bra med deg heldigvis! Er ikke takstmannen helt sammarbeidsvillig? -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Jeg mener også den er verd ~300.000,- takstmann mener ~200.000,- Det er i mine øyne grovt underpriset.. Ikke det at jeg vil være kjip med å forlange for mye, men føler at noen prøver sette prisen lavest mulig og skylder på at dette er en meget spessiell og sjelden skadesak som er vanskelig å vurdere.. det er nå brukt over 2uker KUN for å finne verdi på bilen før kræsj!!!??? Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Jeg mener også den er verd ~300.000,-takstmann mener ~200.000,- Det er i mine øyne grovt underpriset.. Ikke det at jeg vil være kjip med å forlange for mye, men føler at noen prøver sette prisen lavest mulig og skylder på at dette er en meget spessiell og sjelden skadesak som er vanskelig å vurdere.. det er nå brukt over 2uker KUN for å finne verdi på bilen før kræsj!!!??? Takk:) Få idioten til og finne deg en tilsvarende bil som din var før krasjen så får han se hva det koster. Husker ikke ifarta men var ikke denne gått rundt 80.000 ? 200k er ett skamtilbud..... Jeg vil tro rundt 270-280k. Men sist og ikke minst. Stå på ditt og ikke gi etter for dem. Dem vil jo trossalt gi deg minst mulig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Utrolig kjipt! Prisen må da være langt nærmere 300k enn 200k, med tanke på km, utstyr, årsmodell og stand på bilen! Kan ikke skjønne at de mener den kun er verdt ca 200k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Trist å lese. Utrolig sprek bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Tusen takk for tilbakemeldingene, det er godt å se.. Morstan: Takk! .. Legg ut tråd om bilen din, vil gjerne se den! Du som har bygget eller? Prøvde lage tråd i går, men fikk ikke opp bilder:/ Serveren er ikke nede IGJEN? :S Og er ikke jeg som har bygget den, den ble bygget av "2fast4you" på forumet her:) BRA jobb må jeg si! Bortsett fra at hanskerom og sånn virker litt sånn slengt på plass. Løsnet noen skruer hele tiden i starten en er skrudd fint og helt sammen igjen Prisverdi på din bil. Alt fra 250 000- 300 000 mener da jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Så jævlig typisk dette her, når det gjelder de takstfolka.... Denne bilen er verd minst 260k! Be den takstmannen å finne samme bil som du hadde for 200.000kr da!? For 200k får du en 3.0l fra 1993 med 160km ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Ja, den var nok verdt mellom 250-300k! Dette burde en takstmann forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Helt klart. Er ikke det poenget med forsikring da, at man skal få igjen penger til å kjøpe en tilsvarende bil? Ikke gi deg på dette. En 3.2L med så lav km.stand er verdt mye mer enn 200k. Edit: Du kan be takstmannen din om å ta en titt i denne tråden, så ser han hva folk som faktisk er langt over middels interessert sier hva denne bilen er(var) verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Enig med Torek. send takstmannen en tur på bimmers så ska vi rette'n opp litt Utrolig triste greier ! Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Skal sende han innom her, takk folkens! Problemet er at han henviser til at det kun er spesielt interesserte som vil kjøpe denne bilen til slik pris, å da mener han at prisen skal være rettet mot ola nordmann!! -.- OLA NORDMANN kjøper ikke en M3, han kjøper en VW-Golf stasjonsvogn eller toyota prius hybrid!... Nok en gang må jeg si tusen takk for tilbakemeldinger og støtte.. Er ikke så mange på gata som forstår hvor mye denne bilen betydde for meg (det er jo bare en bil), men er nok mange her inne som forstår dette.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Nei, dette er ingen bil for Ola Nordamann! Bilen er jo egentlig verdt det en spesielt interessert ville betalt for den! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Problemet er at han henviser til at det kun er spesielt interesserte som vil kjøpe denne bilen til slik pris, å da mener han at prisen skal være rettet mot ola nordmann!! -.- Den begrunnelsen der holder ikke. Hva hvis du hadde vraket en 2011 mod. Porsche Cayenne? Hadde takstmannen, da som nå, verdsatt den til ~2/3 av den reelle markedsverdien fordi Ola Nordmann ikke ville ha kjøpt en slik bil for hva den faktisk er verdt?! For noe sprøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Helt enig med Torek. Må være den dummeste begrunnelsen jeg har hørt når det kommer til takst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Du har ikke hørt med Bmw Norge eller merkeforhandler hva de ville sagt en slik bil ville vært verdt? Og i tilfelle få dette skriftlig fra dem og gi til takstmann. Når takstmann sier at kun spesielt interesserte ville betalt den summen for bilen, den er vel ikke salgbar til andre enn nettopp spesielt interesserte! Kjenner jeg blir oppgitt på dine vegne. Du har ikke prøvd å søke på mobile.de eller no for å se om du finner noenlunde tilsvarende den du har? For å se hva det vil komme på med avgifter og slikt ferdig registrert i Norge, å bruke som dokumentasjon til takstmann. Stå på og ikke gi deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå