-Martin- Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 HRE P40 og P43 får min stemme! Digger den "maskinfrest" finishen på felgene, også passer de godt overens med linjene på E92 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Likte ikke noen av de spes godt.. så stemmer for org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hæh... Er dere gale eller.. Rotiform er uten tvil grommest på E9x, og sånn er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Er enig i at Rotiform er gromt, men "stance trenden" i VAG miljøet har liksom gjort Rotiform litt tabu for BMW... (Min personlige mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Takk for gode tilbakemeldinger. Etter å søkt på rotiform, er jeg enig i -Martin-. Ellers er det mye snacks å velge i. Hadde jeg kunne velge uten å tenkt på lommeboka, så frister BBS RS GT og AC SCHNITZER. BBS CH trodde jeg kom til å bli for kjedelig, men på vedlagte bilder så virker det som de sitter ekstremt bra på denne bilen. Mulig at jeg blir fryktelig lurt av den perfekte senken. Kanskje ser de kjedelige ut med den høyden jeg vil ha på bilen. (Den blir betraktelig høyere enn på "BBS-CH" bildet, men langt lavere enn original.) Jeg synes også det var litt rart at ingen likte breyton? Har oppdatert bildene på s.10 med et par nye bilder og bilde av originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Ikke GTS felga til Breyton, de er kjedelige på bil live synes jeg. Gå på noe som har kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Jeg går fortsatt for BBS CH jeg altså.... Skader jo ikke ha flere felgsett og veksle mellom heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Evt HRE 40.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Vossen-felgene som ligger nederst gjør seg veldig godt synes jeg! De er veldig cleane og bryter ikke med alle linjene M3 har på siden av bilen. Kan fort bli rotete med "uryddige" felger. Av de trådstarter linket til er HRE P43 den andre favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hva med disse her? Knight 5 koster 8.000 for 4 stk uten dekk. Og knight 6 (6 eika) 10.000 for 4 stk Syns de er veldig tøffe Status Knight 5: Status Knight 6: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Det blir nok pent med senk og Breyton GTS R Valget er nok kanskje tatt.. Hva synes folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 De kommer til å sitte bra, men det er ikke favoritt valget mitt. Men ta dine egne valg, du får aldri til at alle skal like det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Rotiform!! ditto rotiform x3, de felgene du vurderer var skikkelig kjipe. Men smak og behag, bilen er rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 her må du kline på med litt mere spesielle felger enn BBS CH og Breyton felgene de er fine men skiller seg ikke så mye ut som denne bilen fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars P Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 nå er du ganske nære originale competition / ZCP felger da...mener selv det fett å holde det så originalt som mulig jeg da.. hva med sorte slike? ( GTS style) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå