spruddel Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Ser altfor vanlig og stusselig ut synes nå jeg da. Felger er jo noe av det som gjør mest med en bil, sammen med senk og fangere. Synes du bør velge noe mer spennende. Men selvfølgelig er det opp til deg Viktigste er jo at du er fornøyd. Kan hende det blir tøffere i virkeligheten når det blir såpass konkavt og breit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars P Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 mulig noen kaller det stusselig, men har man en E92 M3 er det ikke nødvendig å lasse på med chrome, fat lip, slammed og "mad camber yo" - spør du meg... less is more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 mulig noen kaller det stusselig, men har man en E92 M3 er det ikke nødvendig å lasse på med chrome, fat lip, slammed og "mad camber yo" - spør du meg... FYI, du må ikke lasse på med alt det for å kunne kjøpe fete felger.. I hva slags prisklasse ligger de felgene du skal ha, Jon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Takker for tilbakemelding. Jeg er helt enig at felgene kan være langt tøffere enn breyton gts, men det er også et spm om pris. Jeg må prøve å begrense tapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Det blir nok pent med senk og Breyton GTS RValget er nok kanskje tatt.. Hva synes folk? Synes det passet bilen. Elegant og lett "understated". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Kjenner det kribler litt når jeg ser denne bilen/tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Stemmer for orginale M3 felger. Mange av forslagene her skriker pakkis.... sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Det finnes mange råe felger, men jeg ville uten tvil valgt BBS CH. De passer utrolig fint og er tidløse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 http://finncdn.no/mmo/2011/9/30/1/309/6 ... 606326.jpg feeeeete felger, har definately gått for de:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Bare min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Prøver noen felger. Iconz. Ikke helt overbevist, men tror det blir mye bedre med senk. Skal ta noen andre bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Gromme felger! Med senk og noen spacere på fremhjulene så blir det helt sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Æsj..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 BBS LM-R hadde nok sittet som et skudd på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Hva med å høre med Nautiluz her inne om han vil selge BBS CH-R felgene sine til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå