Tuborgs Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 for en liten stund siden lagde jeg en tråd her der jeg spurte om bilen min var verdt 10.000. har hatt bilen ute på bimmers, annonsert i aviser og hengt opp ark i vindu og ingen har tatt kontakt. er ikke bilen min vert 10 lusne lapper? synes det er synd om den ikke er de. Legger ved link for å få litt respons, til og med som delebil vil jeg jo tro at den er verdt 10.000? viewtopic.php?f=39&t=191740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Ser den har M43-motoren. Det trekker jo opp. (Og da er den vel egentlig en 93 mod også). Min første tanke er at bilen er verdt 10000, så lenge den ikke har farlig rust. Men den fremstår som ganske shabby da utseendemessig da. Litt flikk og vask sånn at den ser litt fin ut hjelper på. Kanskje få tak i en brukt dørside og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 har dørsiden, er bare festa som er knekt. er en 94 mod, har skrevet feil farlig rust skal der ikke være, hadde en stefar som var mekaniker han var skeptisk først før han begynte å lyse å dunke under bilen, samme når jeg var på Eu men de hadde ingenting å ta bilen på. Hullet burde jo tettest såklart, men vil ikke fikse denne bilen når jeg har en 325ix som jeg vil kjøpe å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Legg den på finn.no og autodb, med noen fine nyvaskede bilder innvendig/utvendig så går den nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Slik jeg tolker dette så er bilen et vrak, ganske enkelt. Og du fremstår ikke som en person jeg ville ha kjøpt bil av med mindre den var ekstremt billig. Førsteinntrykk har alt å si, noe f.eks manglende dørtrekk ødelegger fullstendig. Nå kommer ikke bildene opp men dersom rustskadene er omfattende er det både dyrt og tidkrevende å reparere. Dersom mange av feilene er så enkel å fikse, hvorfor fikser du det ikke selv før salg? Da er det mye enklere å selge. Noe annet er at man nok må forvente at det tar litt tid å selge en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Må nok si meg enig med Odd-M. Bilen bærer tydlig preg av og være dårlig holdt. Motorrommet ser jo ut som et dass. Og det er en del småting som selger kunne ha fikset lett og som vil ha gjort bilen mer salgbar. Det eneste som jeg annså som "litt" verdi var vinterdekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 jeg er helt sikker på at om du bruker to timer på og vaske / støvsuge og gnukke litt på den her er den solgt innen en uke på finn for ti tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå