Skilbert Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Takk Lyden ble bra, slipper bråket ved vanlig kjøring, men lyden blir sint når jeg drar på skikkelig stussene stikker litt lengre ut orginalt, men ble egentlig kult ! Skal å slengt ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Kan regne med at det blir litt mer høylytt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Se på dette " onclick="window.open(this.href);return false; Genialt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 For første gang har jeg hatt en tank med snitt under en liter på mila 0,83 ! Hurra hurra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Hææ??? Hva gikk galt? Bare kjørt opp og ned hytta nå eller? Må ha regnet feil du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Bare opp og ned til hytta, og sykelig fokus på forbruk Døde jo så fort det ble litt bykjøring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Er ikke ille forbruk det! Om du ikke alt har gjort det, ta av fordelerlokket og sjekk om det er noe sot i lokket, greit å bare tørke bort det, samt at midtpinnen som er fjærbelastet fungerer som den skal(om fjærefunksjonen fungerer bra). Greit å gjøre en gang iblant. Har du planer om å bytte viftereim enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Har ikke gjort det, så kan være lurt å ta en titt på det ja, takk for tips ! Hahaha, viftereimen fungerer greit for tiden, så får det det litt som det kommer, ingen grunn til å stresse med bytte av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Vurders solgt: viewtopic.php?f=38&t=235193 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Grei poke, bare litt ned nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 hadde nok hatt godt av det ja, men blir nok ikke noe av, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Noe nytt her siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Noe nytt her siden sist? Nei, kan vell egentlig ikke skryte på meg det... Driver og gleder meg til vinteren jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Noe nytt her siden sist? Nei, kan vell egentlig ikke skryte på meg det... Driver og gleder meg til vinteren jeg! Det skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå