NicklasFS Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 du er avslørt ESveen. du handler på bunnpris nidarvoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ble utrolig pent med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Noen har tydeligvis lagt ut film av bilen din på youtube.. http://youtu.be/61iuJhnqnQU Hehe, har du sett. "Stygg plassering av potta" - Ungdommen no te dags....! Mexos: Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Mangler du bak fangeren din?? ;O vart borte å så på bilen i dag så nysgjerrig jeg er xD men så ikke noe bak fanger?? :S er den hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hmm.. http://phpbblazzaroni.webcomputing.no/v ... 6&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Nicklas: Bakfangeren var til lakkering. Så du noe kjent blant bildene Knut? GDW var årets høydepunkt. Ett utmerket treff, der damene til og med koste seg. Gleder meg allerede til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Ikke utenkelig at jeg har vært der det siste bildet her er tatt ja Senest for ett par timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 I gledesrus legger jeg ut ett par bilder til: (Flere kjente plasser for deg, Knut). Lange neser På tur hjem fra GDW, Atlanterhavsveien. På tur hjem fra GDW, Atlanterhavsveien. På tur hjem fra GDW, Atlanterhavsveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Fantastisk flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Takk for det, setter pris på slike kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Liten sommer oppdatering: Bilen har fungert utmerket denne sesongen, har dog en liten vibrering rundt 100km/t, som enten er mellomakslingen eller kasterforingene. Skal i allefall bytte kasterstagene/foringene før jeg tar en firehjulskontroll på den. Felgene er balansert, skiver og klosser er byttet. Men nå har det kommet en ny bruksbil på tunet, en E34 540i (egen tråd), så nå får E24 hvile som den skal i garasjen. Legger med noen sommerbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Et deilig stykke bil! Utrolig tidsriktig stuk:) Disse små tilbakestående klovnene som klager på potteplassering er de samme som synes at japanske plastraketter er pene, så det hadde jeg bare tatt som et kompliment:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Ja, ikke sant. Smaken er heldigvis forskjellig. Begynner og bli fornøyd med stuket på bilen selv iallefall. Den er nå så bra at det ikke er helt det store å gjøre med den. Skal få sprayet opp skinnfargen på interiøret neste sesong samt byttet framskjermer innen de ruster igjennom. Ellers er det på tide med en overhaling av automaten også. Har en skrapelyd i ett lager. Trodde det var løs innmat i potta, men nå er komplett eksos byttet. Men dette blir på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Det sto en hvit E24 på Statoil her en dag, fikk nesten lyst bort for å klappe på den Nydelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Kunne det vært den hvite som har ligget på Finn i to år nå, med blått skinninteriør? Ikke mange hvite E24 i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå