helland Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Vakkert, elsker dette karosseriet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Helt nydelig denne! håper å se den på treff til neste år ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Takk for det. Bilen er så bra at den fungerer og er i stand, men den er heller ikke så bra (samlestand) at den ikke blir brukt. Og det er perfekt. Dessuten har den alltid noen småfeil og mangler som kan utbedres, derfor blir den heller ikke kjedelig og eie for en som liker å skru litt. Vurderer og overhale gearboksen til neste sesong. Har fått pris på 25.000 SEK for full overhaling. Noe som i første omgang høres dyrt ut. Men skal man sette inn en brukt gearboks koster det fort over 10.000kr med kasse, olje, filter og leie av verksted. Da har man ingen garanti for at den brukte kassa er bra. Dette er en bil jeg uansett skal beholde i framtiden, så pengene blir ikke kastet gjennom vinduet. Formeninger? http://www.automatgearkasse.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Så lenge du ikke har avskrivd kassa di som "dårlig" så ville jeg gått for å vedlikeholde/overhale den. Det er jo den rette til bilen din. Du må gjerne sjekke muligheter og pris her også: http://rats.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Ja, tenker det samme selv. 25.000SEK med demontering/overhaling/montering er ikke avskrekkende om resultatet blir bra. Gearkassen er halve kjøreopplevelsen. Får med en ferietur på kjøpet da man bor på hotell i nærheten mens de arbeider med bilen. Ser for meg tilbaketuren til Trondheim blir fin med nyoverhalt gearboks. Har hele vinteren på å finne priser, så skal sjekke med Rats også. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Nydelig E24 tøft med ///M striper! Synes jeg så en Lemans blå M5 med VF reg. nr på ett av kolonne-bildene? er det en M5 ? bor han her i Trondheim? send info på Pm, for jeg kunne tenkt meg å slå av en prat med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Kjenner han ikke personlig og husker ikke navnet i farten. Men kan høre med Grappa (Originalpolizei) som kjenner han. Det var en utrolig strøken M5 iallefall. Sonntagsausflug er kanskje noe for deg Marcus? Spontane turer via facebook for folk med sportsvogner i Trøndelag. Sosialt og uforpliktende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 har muligens automatkasse til deg... sportsautomat fra e28 m535i 86modell.. Skal undersøke det nærmere hvis det er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Det kan være en mulighet. Blir sikkert noe klunder med å bruke en kasse med sportsprogram på en bil uten dette. Jeg har ikke sport/economy valg på kassa. Men det kan sjekkes ut. Har du ett delenr. på den aktuelle gearboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 har ikke mulighet for å sjekke dette før på torsdag, skal prøve å få det til da ! Mvh Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Flott, takk for det. Ca. pris tenker du for kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Flott, takk for det. Ca. pris tenker du for kassa? Det blir nok ikke allverden vi blir nok enige hvis det er av interesse.. kan også få den frakta til trheim hvis det blir noe av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ja, skal uansett sjekke opp om den kan brukes. Hyggelig, hyggelig. Gratulerer med E24 forresten. Har snoket litt i tråden din allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Ja, skal uansett sjekke opp om den kan brukes. Hyggelig, hyggelig. Gratulerer med E24 forresten. Har snoket litt i tråden din allerede. Takker for det, håper å få tid til den.. men tror jeg sliter litt før jul.. Men vi får se ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 God jul og godt nytt år! Nå har solen snudd og for hver dag som går, kommer vi en dag nærmere sesong 2013. Ikke lett å finne julemotiver når det er sommerbil, men dette er det nærmeste jeg kommer. Ha en fin jul folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå