Gå til innhold

Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012

Share

Anbefalte innlegg

BBS har vel vanlig 12-kant bolter mener jeg, så å finne verktøy burde ikke være noe problem hvertfall.

Men uansett, du trenger nødvendigvis ikke dele felgen. Du tar bare av dekket, fjerner mest mulig av den opprinnelige fugen som (forhåpentligvis) er innvendig for å tette mellom de 3 delene. Rens godt og påfør en solid fuge med f.eks. Tech7 :) Tut og kjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Tungstartet og oljetrykk

I det siste når det er varmt i været blir bilen tungstartet. Virker som den drukner og kveles når den settes i drive. Har M30 fra 1984 temperaturmåler (P100) i LMM? Har byttet alle slanger rundt tomgangsregulator, veivhus og luftbelg, så ingen falskluft.

En annen ting er at oljetrykklampa lyser litt lenge av og til. I dag måtte jeg gi litt gass for at den skulle slutte å lyse etter oppstart. Dårlig oljepumpe?

Bilen forbruker IKKE olje og vann. Stabilt på 4000km etter oljeskift i vår.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye godbiter, fantastiske biler :D Til og med en Fiat Mulitipla står showoff parkert ikke så langt i fra din bil :mrgreen:

Er det bare meg eller er det en enorm bilkultur i Trondheim, har liksom fått inntrykket av at det er veldig mye og variert oppe hos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Ja, det er kanskje ett stort bilmiljø i Trondheim. Men det er sjeldent man ser de ute til vanlig. Ble overrasket over oppmøte da arrangørene så for seg 10-12 biler. Alt på planlagt på Facebook på under en uke.

Ole: Nei, det var ikke meg, men Originalpolizei her på forumet og en til. Supert tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• ESveen changed the title to Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...