HagenJR Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Da er neste 7er på plass Litt kjapp info: BMW 750i 1990 mod Kongeblå Svart el. sport skinninteriør 19"og passe senket Diffsperre Cruisecontroll Antispinn Helt ok i lakken til å være en så gammel bil, men endel rustbobler og riper finnes. Jekkfeste høyre forran er rustet, noe kontakt feil på setene, det meste virker Mangler endel små lister og deksel rundtom. Planer fremover: Olje og filter skift på motor å gir. Oljeskift på diff. Ta alt av rust Ny lakk Behandle og rense interiøret Nye frontlykter Nye baklykter (done) ++ Vehicle information VIN long WBAGB81080DC04365 Type code GB81 Type 750I (EUR) Dev. series E32 () Line 7 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M70 Cubical capacity 5.00 Power 220 Transmision HECK Gearbox AUT Colour LAZURBLAU METALLIC (294) Upholstery SCHWARZ LEDER (0226) Prod. date 1990-08-21 Order options No. Description 223 ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) 241 AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 291 BMW LM SCHMIEDERAD/KREUZSPEICH 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 365 HECKSCHEIBE, VERBUNDGLAS 416 SUNBLINDS 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 499 HEADRESTS IN REAR, ELECTRIC. ADJUSTABLE 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) 529 MICRO FILTER 537 PARK VENTILATION 560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT 801 GERMANY VERSION Allerede mens jeg ventet på ferge nummer 2 så var jeg igang med oppdattering nr1 lyktene fikk jeg tak i på et bilopphuggeri to dager før Bilder kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Her kommer noen bilder Allerede i fergekø nummer 2 ble første oppdattering gjort Mine tre 7'ere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 niiiice!!! Digger e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Diiiigg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Her kommer noen bilder fra BMW treffet på bud som var i helga 750'n ble hentet på fredagskveld i volda, og siden det var BMW treff på bud dagen etter, overnattet vi på campingen på bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Her kommer noen bilder fra BMW treffet på bud som var i helga 750'n ble hentet på fredagskveld i volda, og siden det var BMW treff på bud dagen etter, overnattet vi på campingen på bud å fyyyyy så perfekt endelig en som har skjønt åssen e28 skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Veldig pen E32. Du har ikke vurdert spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Veldig pen E32. Du har ikke vurdert spacere? Spacere forran blir det vel etterhvert, bak går det ikke me spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Pen bil. En godt holdt E32 står det veldig stor respekt av, siden folk flest fristes mer av E38. V12 er jo ekstra interessant - har tilgode å kjøre noe slikt. E32 er den peneste 7-serien som er produsert i mine øyne - et skikkelig barn av 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Ja, E32 kan bli SYKT pent hvis det blir gjort riktig Pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Pen bil. En godt holdt E32 står det veldig stor respekt av, siden folk flest fristes mer av E38. V12 er jo ekstra interessant - har tilgode å kjøre noe slikt.E32 er den peneste 7-serien som er produsert i mine øyne - et skikkelig barn av 80-tallet. Takk for det, målet er å få den rustfri og "strøken" Er en artig bil å kjøre ja, drar ekstremt godt! Ja, E32 kan bli SYKT pent hvis det blir gjort riktig Pen bil ! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Savner gode damle e32`en min Men er det no vits å space foran og ikke bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Gratulerer med en rå bil Ikke mange som har 3 7'ere i stallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Gratulerer med ny bil. Dette er en bil som drar godt ja. Faren min hadde denne tidligere. Kjente jo reg nr. igjen. Han hadde den i noen år , tror det var 2001 eller rundt der. Så det ble jo en del turer i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 7-serien er bös, fin motor au. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå