HagenJR Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Gratulerer med ny bil. Dette er en bil som drar godt ja. Faren min hadde denne tidligere. Kjente jo reg nr. igjen. Han hadde den i noen år , tror det var 2001 eller rundt der. Så det ble jo en del turer i denne. Takk Reg nr var ikke så veldig vanskelig nei har du noe info om bilen da? ser ut til at bakskjerm er skiftet, og har du noen aning på km stand da? 7-serien er bös, fin motor au. Godt fornøyd med motorvalg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Bilen ble tatt inn til norge av en kar i skien. Lurer på om den ble tatt inn som flyttegods fra tyskland. Den var lang kjørt i tyskland og det var vel et service hefte som var fylt godt ut. Han som tok den inn sa også at motor var finjustert i tyskland. Om han mente chipet vet jeg ikke men den gikk jo veldig bra syntes jeg. Faren min lakkerte kanalskjørt, venstre forskjerm, bunn av alle dører og bunn av bagasje lokk. Tror også det ble lakkert ved tanklokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Bilen ble tatt inn til norge av en kar i skien. Lurer på om den ble tatt inn som flyttegods fra tyskland. Den var lang kjørt i tyskland og det var vel et service hefte som var fylt godt ut. Han som tok den inn sa også at motor var finjustert i tyskland. Om han mente chipet vet jeg ikke men den gikk jo veldig bra syntes jeg. Faren min lakkerte kanalskjørt, venstre forskjerm, bunn av alle dører og bunn av bagasje lokk. Tror også det ble lakkert ved tanklokk. Okei Vises at bunn av bagasjelokk har blitt lakkert ja, klarlakk har begynt å flasset. Bilen bærer preg av dårlig grunnarbeid der den har blitt lakket opp på nytt, så må vel koste på den ny lakk Eieren jeg kjøpte bilen av sa iverfall at bilen var chipet, er veldig overasket over motor med tanke på lengen den har gått, står 380 000 nå, og prøvde å legge en 10krone på toppdeksle, stoppet den og 10kronen sto enda, men da jeg skulle starte den datt den ned etterhvert usikker på oljeforbruk, men har ikke merket at den har brukt noe enda ivertfall så tydligvis har den blitt fint kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Ja glemte jo å skrive km. Hadde gått 275 når han solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Ja glemte jo å skrive km. Hadde gått 275 når han solgte den. Okei takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 pen bil med skikkelig motor. den gikk nå iaffal pent motoren. blir sikkert tøff lyd i den med annen eksos. denne tror jeg blir bra om de rette tinga blir gjort snek seg inn ett bilde av bilen min der og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 pen bil med skikkelig motor. den gikk nå iaffal pent motoren. blir sikkert tøff lyd i den med annen eksos. denne tror jeg blir bra om de rette tinga blir gjort snek seg inn ett bilde av bilen min der og ja Takk ja motor går overaskende pent gleder meg til å få litt mere lyd i ja, høres nesten ikke nå :/ Må jo ta bilder av 7seriene jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 vet ikke om det er så aktuelt for deg , men jeg tenkte å selge eksosen min etterhvert går rimelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 vet ikke om det er så aktuelt for deg , men jeg tenkte å selge eksosen min etterhvert går rimelig... Blir vel sveiset nytt rustfritt vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Begynner å bli omfangsrik den 7`er-samlinga di nå Jøran Du er klar over at neste karosseritype er vesentlig dyrere enn de du har samlet sammen til nå, hehe Tøffe hjul på den sorte ST-registrerte E38`n på førstesiden forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Begynner å bli omfangsrik den 7`er-samlinga di nå Jøran Du er klar over at neste karosseritype er vesentlig dyrere enn de du har samlet sammen til nå, hehe Tøffe hjul på den sorte ST-registrerte E38`n på førstesiden forresten Begynner å få på plass bilene nå ja, men gjenstår veldig mye på alle bilene da Å jeg skal IKKE gi meg med E38 som den nyeste 7 serien, plutselig dukker det opp en 745d eller noe slikt håper jeg, sikler fortsatt på den vi så på ilag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Tøffe hjul på den sorte ST-registrerte E38`n på førstesiden forresten Hjulene er knall de, bare du får den ned mot jorda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Var jo råtøff den 745d`n du viste meg ja. Løp og kjøp! Jeg får heller kjøpe meg en ferdigsenket lav E38 neste gang, med stor bensinmotor. Dumt å senke min mer nå da jeg allerede har kostet på understellet en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Var jo råtøff den 745d`n du viste meg ja. Løp og kjøp! Jeg får heller kjøpe meg en ferdigsenket lav E38 neste gang, med stor bensinmotor. Dumt å senke min mer nå da jeg allerede har kostet på understellet en god del Får se når neste lønning kommer, 8 ekstraskift nå med noen helligdager + noen ekstraskift tidligere, så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Endelig kommet hjem til trøndelag igjen, så har fått løftet den opp på bukken for å se under, var ikke noe annet en det jeg viste fra før egentlig, et jekkfeste må skiftes, bunnpanne bør skiftes, noen strøk tectyl, å kanskje nye bensinrøre og eksos da selvfølgelig Helland sin nye investering: NeonMarja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå