Gå til innhold

DIY: Belysning innendørshåntak fra E38 på en E39-nytt bilder


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant noen på ebay, men selger sa dem passet KUN til 97-00 mod, og IKKE til 01-03? :whut:

Du kan sjekke på bak siden av dine håndtak om den er sammen som mitt første bildet??? Da er de passer. Tar ikke lang tid å sjekke. Har du en link fra Ebay???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en som sier dem IKKE passer til 01-03

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E38- ... ccessories

Skal sjekke mitt håndtak etterpå.

Men jeg syns dine ligner veldig på mine vertfall, om der ikke er små forskjeller.. :?

EDIT:

Nå fant jeg en som skriver i annonsesn:

These kit offeres you everything you need to complete your Retrofiting E38 Lighted Door handle to Any year or Model E39 including M5, Installation is Super Easy and wont take more then an hour. any body can do this is very simple.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E38- ... ccessories

Hm, dette må inspiseres nærmere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være noe forskjell om du har facelift eller ikke. De er så vidt jeg vet helt identiske i hele E39 perioden. Når det gjelder prisene på de nevnte fra ebay, så er det faktisk omtrent like billig å handle fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være noe forskjell om du har facelift eller ikke. De er så vidt jeg vet helt identiske i hele E39 perioden. Når det gjelder prisene på de nevnte fra ebay, så er det faktisk omtrent like billig å handle fra Norge.

Det koster 500 kr for en håndtak inkludert diode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være noe forskjell om du har facelift eller ikke. De er så vidt jeg vet helt identiske i hele E39 perioden. Når det gjelder prisene på de nevnte fra ebay, så er det faktisk omtrent like billig å handle fra Norge.

Det koster 500 kr for en håndtak inkludert diode.

Det er isåfall før rabatter. Mulig å få håndtakene ned i 1100-1300 kr for fire stk med diode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kikket på min bil, ser ut til å være likt bak men fremme er mine annledes..

Her er på 98 modell:

c3cc89fd-70d7-e5a1.jpg

Og dette er min:

c3cc89fd-711a-d29e.jpg

Her er min bak:

c3cc89fd-7161-a737.jpg

Ser ut som det er annledes forran :(

Men kanskje det er samme under all plasten, må ta av hele dørtrekket for å komme skikkelig til. Kanskje jer gjør det i morgen :)

Håper det passer for sånn vil jeg også ha! :)

Fredrik

EDIT:

Sendte en mail til en som solgte et retrofit kit, og han sa han hadde solgt flere sett til folk med 01-03 og mente det skulle passe? :? Kanskje der er håp likavel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kikket på min bil, ser ut til å være likt bak men fremme er mine annledes..

Her er på 98 modell:

c3cc89fd-70d7-e5a1.jpg

Og dette er min:

c3cc89fd-711a-d29e.jpg

Her er min bak:

c3cc89fd-7161-a737.jpg

Ser ut som det er annledes forran :(

Men kanskje det er samme under all plasten, må ta av hele dørtrekket for å komme skikkelig til. Kanskje jer gjør det i morgen :)

Håper det passer for sånn vil jeg også ha! :)

Fredrik

EDIT:

Sendte en mail til en som solgte et retrofit kit, og han sa han hadde solgt flere sett til folk med 01-03 og mente det skulle passe? :? Kanskje der er håp likavel! :D

Den likner som min. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min fremme samme som din fremme? Eller har du en som ligner den jeg har bak? :)

Det er både fremme og bak på min som ligner på din bakre. Jeg ser at du har en hvitt plast på fremme dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min fremme samme som din fremme? Eller har du en som ligner den jeg har bak? :)

Det er både fremme og bak på min som ligner på din bakre. Jeg ser at du har en hvitt plast på fremme dør.

Aha, okay.

Jeg skal demontere dette etterpå og sjekke om det er mulig og bruke den andre typen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...