Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er for jævli å måtte kaste inn håndkleet.. men når jeg holder på å kolapse av total utmattelse så går dette selvsakt ikke!! hadde så inderlig håpt at vi skulle klare å komme oss på rudskogen i helga! men når hovedansvaret for å få bilen perfekt utvendig faller på meg (å jeg ikke har en stor s på magen) så er det bedre å ta de extra dagene dette tar!! oppi alt faenskapet så må jeg si at jeg er imponert over innsatsviljen på mr.Vatn,Roar,Vegard,Jonne å heeelt utrolig.. poden min joakim!!!! vi hedde aldri klart å kommet så langt på denne tia uten dem! jeg bøyer meg i støvet!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jøss, dere har visst vært en hel gjeng der ja!!

Men innstillingen er av samme vri som min: det kommer alltid et nytt treff. Det er ingen vits i å pushe på, for det går oftest ut over kvaliteten på sluttresultat tilslutt...

Skrevet

Vi er en god gjeng som har stått på som f... Ja uten denne gjengen hadde nok ikke denne bilen sett veiene før 2030 sikkert!

Bare si fra når du er her du pedi så skal jeg komme og hente deg jeg:)

Skrevet

Herlig med gode venner som hjelper til. Selv har jeg min gode venn Pernezz som hjelper meg i ny og ne når han har tid..... Og det setter jeg utrolig pris på.

Jeg lander rundt 1600 mandag på Heliporten i Kristiansund, så det hadde vært morro å hilse på - og kikke på gode gamle E28er... Jeg er jo good ol' Retro-gubben himself, hehe ;)

Skrevet
Herlig med gode venner som hjelper til. Selv har jeg min gode venn Pernezz som hjelper meg i ny og ne når han har tid..... Og det setter jeg utrolig pris på.

Jeg lander rundt 1600 mandag på Heliporten i Kristiansund, så det hadde vært morro å hilse på - og kikke på gode gamle E28er... Jeg er jo good ol' Retro-gubben himself, hehe ;)

ja. gode venner er kjekt:) ser jo hvem som er gode venner som stiller opp på en slik overhaulin som dette hvertfall.

bare send meg ei melding det så kommer jeg og henter deg:) er bare schulzen som står i nye verkste der nå da. og en golf:P

Selv om dere ikke rakk dette treffet tar jeg av meg hatten og bøyer meg i støvet!

Dette er et stort stykke, meget imponerende arbeid! :D:D

takker for det:)

Skrevet

Er det mulig for en entusiast å se på prosjektet en dag jeg drar forbi? Imponert over arbeidet;) kvaliteten ser også meget bra ut:) var i kr sund idag men har ikke nr og kjenner ingen av dere:)

Skrevet

Det er jo bare fantastisk hva dere har fått gjort med denne bilen på noen uker! Blir spennende å se denne ferdig, for denne modellen er jo ikke akkurat mange igjen av.

Skrevet

Råbra den bilen har blitt. Skal bli godt å se den ferdig lakkert og montert.

All ære til dere som har fått alt dette til på så kort tid! :)

Men tilbake til en ting, hvor var det du fikk kjøpt deg de grenrøra? :P

Har leita etter slike til min egen bil, men finner det ikke : /

Skrevet

noen bilder igjen

IMG_5562.jpg

eksos bygging. er ikke gjort noe spess med diffen da den ska byttes ut.

IMG_5567.jpg

IMG_5563.jpg

IMG_5570-Kopi.jpg

IMG_5558.jpg

268483_10150242494432611_534367610_7839177_7444196_n.jpg

prøve runde

267523_10150241729027611_534367610_7830500_2598964_n.jpg

slik blei eksosen. men skal bygges om da lyden blei stygg i mine ører. er bråker for mye + den fikk slik snerr/rasle lyd. og det vil jeg ikke ha.

Skrevet

Heiteste rør!! :D

Må jo ha to 50mm blanke enderør som stikker litt ut mot høyresiden skrått, tror jeg kunne blitt tøft på denne her ;)

Gleder meg syykt til denne blir ferdig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...