ealoken Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Når blir det artikkel på StanceWorks da? Denne bilen er jo mer enn verdig en utfyllende artikkel og en shitload med bilder. Når Egil er ferdig med den..
Vegardb17 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Har du vurdert gamletypen skilt? synes det kler en gammel bil myyye bedre. Er ikke alle som er klar over at det er mulig å få skilt som var fra 1982 til 2001.
H_Vatn Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Var godt den gikk litt i stykker, så det ble bane kjøring i steden Da har du vel fått litt "blod på tann", så vi ser deg vel på E30 meet ? Da med mere trykk hadde vel egentlig litt planer om noen runder på banen uansett:) e30 meet var plana ja. helst med minst 3x så mye lade trykk. da burde det begynne og funke litt:) Han skal det, det har jeg bestemt! hehe ja det har vell du:) Når blir det artikkel på StanceWorks da? Denne bilen er jo mer enn verdig en utfyllende artikkel og en shitload med bilder. hadde ikke tenkt og snakke så høyt om det før den var kommet jeg da men:P blir vell snart;) Når blir det artikkel på StanceWorks da? Denne bilen er jo mer enn verdig en utfyllende artikkel og en shitload med bilder. Når Egil er ferdig med den.. den er sendt sa han på lørdag:) så blir vell:) Har du vurdert gamletypen skilt? synes det kler en gammel bil myyye bedre. Er ikke alle som er klar over at det er mulig å få skilt som var fra 1982 til 2001. har godt kunnet tenkt meg gamle skilter ja. har ikke fått det de gangene jeg har spurt etter det desværre.
haakon85 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 hadde ikke tenkt og snakke så høyt om det før den var kommet jeg da men:P blir vell snart;) Slapp jeg katta ut av sekken eller?
Superbeetle Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Lator lager skilt ja.. Du har rett til å ha tidsriktige skilt/de som var tilgjengelig da bilen var ny..
Vegardb17 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 en kompis av meg fikk nettopp gamle skilter til sin 82 mod. Nå er d enda enklere da man slipper styret med oblater
H_Vatn Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 hadde ikke tenkt og snakke så høyt om det før den var kommet jeg da men:P blir vell snart;) Slapp jeg katta ut av sekken eller? Tror ikke det var så mange som så det en kompis av meg fikk nettopp gamle skilter til sin 82 mod. Nå er d enda enklere da man slipper styret med oblater På veteranbiler vet jeg at du får det men vi dreiv og styra med det når jeg skulle ha skilter men fikk ikke det siden den ikke var veteran.
M-tech02 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Må bare si at denne bilen imponerer kraftig;) Har egentlig aldri hatt sansen for bmw stasjonsvogn før e39/e46 men denne var RÅÅ kan ikke annet en å Blir denne å se på gatebil rudskogen i år?
martinwenberg Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Blir bare finere og finere denne! Står respekt av at dere fikk fikset bilen så fort når dere fikk havari! Keep up the good work
joachim sørlie Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Skaffer deg gamle typen skilt jeg har du bare plastskiltene i reserve
leif harald Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg så en e28 schulz på torsdag på vei ut av ferja i danmark fra kristiansand på en bilhenger, bilen som dro var en norsk bil. Vet du hvem det er eller, er vel ikke så mange slike?
Pedi Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg så en e28 schulz på torsdag på vei ut av ferja i danmark fra kristiansand på en bilhenger, bilen som dro var en norsk bil. Vet du hvem det er eller, er vel ikke så mange slike? Jeg vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå