Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Var godt den gikk litt i stykker, så det ble bane kjøring i steden :applause:

Da har du vel fått litt "blod på tann", så vi ser deg vel på E30 meet ? Da med mere trykk :mrgreen:

hadde vel egentlig litt planer om noen runder på banen uansett:)

e30 meet var plana ja. helst med minst 3x så mye lade trykk. da burde det begynne og funke litt:)

Han skal det, det har jeg bestemt!

hehe ja det har vell du:)

Når blir det artikkel på StanceWorks da? Denne bilen er jo mer enn verdig en utfyllende artikkel og en shitload med bilder. :)

hadde ikke tenkt og snakke så høyt om det før den var kommet jeg da men:P blir vell snart;)

Når blir det artikkel på StanceWorks da? Denne bilen er jo mer enn verdig en utfyllende artikkel og en shitload med bilder. :)

Når Egil er ferdig med den..

den er sendt sa han på lørdag:) så blir vell:)

Har du vurdert gamletypen skilt? synes det kler en gammel bil myyye bedre. Er ikke alle som er klar over at det er mulig å få skilt som var fra 1982 til 2001.

har godt kunnet tenkt meg gamle skilter ja. har ikke fått det de gangene jeg har spurt etter det desværre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke tenkt og snakke så høyt om det før den var kommet jeg da men:P blir vell snart;)

Slapp jeg katta ut av sekken eller? :wink:

Tror ikke det var så mange som så det :-)

en kompis av meg fikk nettopp gamle skilter til sin 82 mod. Nå er d enda enklere da man slipper styret med oblater :)

På veteranbiler vet jeg at du får det men vi dreiv og styra med det når jeg skulle ha skilter men fikk ikke det siden den ikke var veteran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en e28 schulz på torsdag på vei ut av ferja i danmark fra kristiansand på en bilhenger, bilen som dro var en norsk bil. Vet du hvem det er eller, er vel ikke så mange slike? :)

Jeg vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...