Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Dersom jeg finner en tråd om en bil her på forumet jeg ikke liker, så driter jeg i å kommentere noe som helst i den tråden. Spesielt hva evt. salg og pris o.l. angår, rett og slett fordi det bryr meg midt oppi rassetuten hva som skjer med den bilen :wink:

I denne tråden liker jeg derimot å komme med innspill, da jeg synes denne bilen er et utradisjonelt, interessant og morsomt innslag blant alle andre prosjekter her på forumet :applause:

Rakk du forresten å prøve om senterdekslet passa på felgene Halvdan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er fantasipris for deg. Men har bud på 250k sånn som den er nå... :wink:

Er det noe å lure på da? Hadde solgt tvert!

det er det faktisk.

SEEEELG!!!!!!

hvorfor?

Du kommer uansett til og angre vis du selger bilen! Jeg hadde ikke tengt tanken på og selge jeg :) Fullfør den og ha den!
+1:P
+2!!

stemmer det. derfor har jeg sakt til kjøper at den selges ikke i denne omgang. den skal fullføres:)

Ikke selg [-X

:wink:

jeg hadde LETT solgt for 250k!

sikkert ikke den eneste.

Så flott den er på de siste bildene der. Til nå har den orginale blå vært min favorittfarge, men nå må jeg nesten vurdere det. :-)

takk:)

Hadde beholdt den og satt på turbo jeg, evt s38 sugemotor.

Konge bil og en bil ingen andre har, derfor er den lett verdt mer enn 250k, om ikke i markedsverdi, så er den verdt mye mer i bruksverdi.

kommer ikke noe turbo på denne. har jo en e28 som er godkjent med turbo;) og noe s38 ser du fortsatt ikke i noen av mine biler:)

Dersom jeg finner en tråd om en bil her på forumet jeg ikke liker, så driter jeg i å kommentere noe som helst i den tråden. Spesielt hva evt. salg og pris o.l. angår, rett og slett fordi det bryr meg midt oppi rassetuten hva som skjer med den bilen :wink:

I denne tråden liker jeg derimot å komme med innspill, da jeg synes denne bilen er et utradisjonelt, interessant og morsomt innslag blant alle andre prosjekter her på forumet :applause:

Rakk du forresten å prøve om senterdekslet passa på felgene Halvdan?

det passa ja men var en helt annen type:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, salg nå blir helt feil.

Fullfør bilen - og gjør det som en skal med slike biler: Kjør på treff, og nyt den i fulle åndedrag....

Hvis du fullfører bilen, og bruker den noen sesonger som kose-søndagsbil - så er bilen like spesiell da. Og vil du selge da, så får du pengene like lett som i dag.... Om ikke lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å høre med tüv da? De har helt sikkert oversikt over hva som er godkjent av dem;)

har ikke hørt med de enda nei.

KAW hadde tuv på sine tidligere, ser ikke at det er nevnt på nye hjemmesida, men det er jo bare å sende en mail :)

http://www.fahrwerke.de/pluskit/bmw/5er-e28/

80/45 er tøft!

vet de hadde tuv på setta sine før. men vet ikke om de har til schulz;) det som er problemet står ikke bmw en plass i vognkortet mitt. må ha papir til schulz:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...