liffi Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Planer om å ta med deg doningen til Gatebil i år da? håper indelig det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 jeg og så jeg får sladda litt med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Planer om å ta med deg doningen til Gatebil i år da? håper indelig det!! Hehe. Ja må vel få lurt inn det i skjemaet i år og:-) jeg og så jeg får sladda litt med den Tror ikke den egner seg på bane:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 tror det er mange som hadde gapa rimelig greit hvis denne kom utpå banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 bare å heve den ett par cm så skal den nok duge GODT rundt rudskogen skal jeg si deg jeg stiller med dekk og bensin og sjåfør for banekjøring på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 tror det er mange som hadde gapa rimelig greit hvis denne kom utpå banen! Hadde alle vist hvor skjelden den er egentlig så hadde kanskje noen gapa ja. bare å heve den ett par cm så skal den nok duge GODT rundt rudskogen skal jeg si deg jeg stiller med dekk og bensin og sjåfør for banekjøring på rudskogen vet den har kommet til og funka godt sånn som dette motorbygget blei. Men tror. Ikke jeg vil bruke den opp på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 tror det er mange som hadde gapa rimelig greit hvis denne kom utpå banen! Hadde alle vist hvor skjelden den er egentlig så hadde kanskje noen gapa ja. bare å heve den ett par cm så skal den nok duge GODT rundt rudskogen skal jeg si deg jeg stiller med dekk og bensin og sjåfør for banekjøring på rudskogen vet den har kommet til og funka godt sånn som dette motorbygget blei. Men tror. Ikke jeg vil bruke den opp på bane. Den støtter jeg fult ut.. Kan bruke andre biler på banen enn dette klenodiummet hær;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Hvorfor 600hk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 fordi den kan gå fælt noen ganger på veien for og skremme noen andre biler. Jeg støtter fult ut at du ikke vil bruke den på bane, er lett at ting går litt over stokk og stein, men ta den gjerne med for og stille den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Hvorfor 600hk da? Har minst 10 kompiser med over 600 hk som aldri kjører på bane, for meg er det veeldig logisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Hvorfor 600hk da? Har minst 10 kompiser med over 600 hk som aldri kjører på bane, for meg er det veeldig logisk.. fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Uansett artig med mye HK bane eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Hvorfor 600hk da? Har minst 10 kompiser med over 600 hk som aldri kjører på bane, for meg er det veeldig logisk.. fortell Hvis målet er å bli fornøyd med bilen din selv, ikke å få cred på internet så er det det som er vanligst. Og når man attpåtil vet hvem som ser på så er banetreff i stor grad å be om problemer, men peisa på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Vil du kjøre på bane anbefaler jeg å dra på BMW CCN treff. Der er d ikke så mange idioter på banen som på gatebil! Er jo så mye utrygg kjøring der. På Bmw Bane kjøring er de som kjører mere redd for bilene sine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 D høres mye mer fristende ut ja;) når og hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå