Mariuse34 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hei godtfolk! Tankmåler og kjørekom-tankmåler sluttet å fungere. Lyser bare på null drivstoff. hvor vanskelig er det å fikse dette selv og skaffe en eller to nye målere? Trenger jeg to nye målere? Marius
Tara Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Du trenger 2 målere om begge er defekte, men er ganske enkelt å bytte selv. Bare skru og bytt ut
Mariuse34 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Hvordan sjekker jeg om de er defekte?
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hvordan sjekker jeg om de er defekte? Litt usikker på om det faktisk er mulig å sjekke målerene for feil uten å ta diagnose på bilen. Da får du vite om det ligger feil i føleren på høyre eller venstre side.
Otis Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Man kan sjekke tank nivået via High OBC ihvertfall.
Mariuse34 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Diagnose viste høyre. Byttet for lengst!
Otis Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Litt usikker på hvorfor denne tråden ble løftet så høyt som den ble, jeg smurfet jo på teknisk siden og den stod da ganske langt oppe på siden 1. Men vi fikk ihvertfall bekreftet at det var måler problem og ikke klokka i instrumentpanelet.
Mariuse34 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Usikker selv. Skal endre topic til løst. Men var bare å bytte måler på høyre side iallefall. Banket heftig med en stålhammer for å få løs mansjetten som holder måleren på plass. Kan være greit å ha en slangeklemme ekstra og ikke alt for full tank (hvis du har en anelse om hva du på tanken da, siden måler ikke fungerer) Plugg and play derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå